  • 1. Data: 2003-01-14 10:00:19
    Temat: Bankomaty Millennium - negatywne zmiany?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow.

    Wlasnie jestem po malej przygodzie z bankomatem Euronet/Millennium. Dzis
    rano wplynely na moje konto pieniadze i postanowilem, jak zwykle przy uzyciu
    bankomatu, zmniejszyc swoje zadluzenie na rachunku Millenium Extra. Wsadzam
    karte, wklepuje PIN, wybieram jezyk i co widze? Calkiem nowe menu (grafika
    bez zmian): zmienil sie uklad funkcji, gdzie indziej umiescili sprawdzenie
    stanu konta, pojawily sie nowe pozycje: "drukuj h@slo2" oraz "inne".
    Niestety, zniknela pozycja dzieki ktorej mozna bylo przelewac srodki miedzy
    wlasnymi rachunkami, m.in. na rachunek Millennium Extra.

    Fajnie, ze Millennium sie rozwija i przygotowuje sie do integracji konta z
    internetem. Podoba mi sie to, ze hasla jednorazowe bedzie sie drukowalo w
    bankomacie tylko wtedy kiedy beda potrzebne - choc obawiam sie, ze beda sie
    z tym wiazaly oplaty (pewnie jak zwykle w Millennium niesymboliczne). Ale
    dlaczego, do jasnej-ciasnej, w wyniku tych zmian ogranicza sie
    funkcjonalnosc bankomatu i dokonuje zmian, w wyniku ktorych obecnosc w
    oddziale staje sie niezbedna (z czym tak ostro wlaczy marketing zawyzajac
    stawki za operacje wykonywane w oddziale)?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-01-14 10:14:13
    Temat: Re: Bankomaty Millennium - negatywne zmiany?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b00n1j$7qm$1@news.onet.pl...
> [...]
    > bez zmian): zmienil sie uklad funkcji, gdzie indziej umiescili sprawdzenie

    (...)

    Aha, dodam jeszcze, ze nie wiem co sie znajduje pod funkcja "inne", gdyz
    kiedy ja wybralem bankomata sie zawiesil, po chwili wyplul karte i napisal,
    ze jest "chwilowo nieczynny". Po 30sekundach znow byl "chwilowo" czynny :-)

    Fajna ta funkacja "inne" ale nie wiem czy takie jest jej przeznaczenie wg
    autorow.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-01-14 21:31:01
    Temat: Re: Bankomaty Millennium - negatywne zmiany? Nie jest tak źle :-)
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b00nrm$9hv$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:b00n1j$7qm$1@news.onet.pl...

    Opcja przelewu między rachunkami Unikonta dostepna jest w funkcji "Inne"
    jako "Przelew".
    Pozdro
    AruBuru

  • 4. Data: 2003-01-16 00:42:54
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> napisał w wiadomości

    > Opcja przelewu między rachunkami Unikonta dostepna jest w funkcji "Inne"
    > jako "Przelew".

    Thnks. Lece sprawdzic ;-)

    Pzdrwm.

    --