  • Data: 2015-01-23 20:47:38
    Temat: Re: Bankomatowy strzał w stopę?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-01-23 10:06, J.F. pisze:

    >Bardziej mi chodziło o fakt, że te bankomaty mają być jedynie dla
    >klientów BZ WBK z przyległościami ;)

    Poczekamy, zobaczymy.

    Jako czynnik przyciagajacy klientow - byc moze.
    Poki jednak inne banki maja dostep do duzej liczby bankomatow, to
    klientowi nie przeszkadza.

    A jesli rozumiem jedna z tez - inne bankomaty wyplacaja tanio.

    No a jak juz sie bankomat postawilo ... czy nie lepiej swiadczyc
    uslugi innym bankom i zarabiac ?

    J.