  • 1. Data: 2015-01-23 03:25:15
    Temat: Bankomatowy strzał w stopę?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    BZ WBK et consortes chce stworzyć sieć bankomatową tylko dla swoich
    klientów - <http://www.pb.pl/3987349,51878,druga-wojna-bankomat
    owa>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2015-01-23 10:06:29
    Temat: Re: Bankomatowy strzał w stopę?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    >BZ WBK et consortes chce stworzyć sieć bankomatową tylko dla swoich
    >klientów - <http://www.pb.pl/3987349,51878,druga-wojna-bankomat
    owa>

    Albo po prostu pismak jakies glupoty wymysla.

    Mialby bank wygrac z Visa/MC i podniesc oplaty ?
    Czy nie z Visa/MC, a np z Euronet ?

    Czy mi sie wydaje, czy teraz oplaty moga byc dowolne, byleby klient
    byl wczesniej poinformowany przez bankomat ?

    J.

  • 3. Data: 2015-01-23 19:35:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-01-23 10:06, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Czy mi sie wydaje, czy teraz oplaty moga byc dowolne, byleby klient byl
    > wczesniej poinformowany przez bankomat ?

    Bardziej mi chodziło o fakt, że te bankomaty mają być jedynie dla
    klientów BZ WBK z przyległościami ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2015-01-23 20:47:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup

    >Bardziej mi chodziło o fakt, że te bankomaty mają być jedynie dla
    >klientów BZ WBK z przyległościami ;)

    Poczekamy, zobaczymy.

    Jako czynnik przyciagajacy klientow - byc moze.
    Poki jednak inne banki maja dostep do duzej liczby bankomatow, to
    klientowi nie przeszkadza.

    A jesli rozumiem jedna z tez - inne bankomaty wyplacaja tanio.

    No a jak juz sie bankomat postawilo ... czy nie lepiej swiadczyc
    uslugi innym bankom i zarabiac ?

    J.

  • 5. Data: 2015-01-23 22:01:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bardziej mi chodziło o fakt, że te bankomaty mają być jedynie dla
    > klientów BZ WBK z przyległościami ;)
    >
    > K.

    przecież to bez sensu, właściciel bankomatu zarabia na każdej wypłacie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS