  • 1. Data: 2004-02-23 07:47:30
    Temat: Bankomat PKO BP - Inteligo i wypłaty
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Wczoraj trzyktotnie próbowałem wypłacić z bankomatów PKO BP . Za trzecim
    razem mi się udało. Myślę, że powodem tego że "transakcja nie może być
    zrealizowana", w dwóch przypadkach, był brak 20 złotówek w tych bankomatach.

    Jakież było moje zdumienie, jak dzisiaj ujrzałem blokady na wszystkie
    kwoty. Moje zdumienie wzosło, gdy dowiedziałem się w serwisie telefonicznym
    INTELIGO, że muszę poczekać 7 dni aż mi uwolnią środki. Panienka oświadczyłą
    mi, że przecież środki będą w tym czasie oprocentowane. Tego by jeszcze
    brakowało.

    pozdrawiam
    przos

  • 2. Data: 2004-02-23 08:27:20
    Temat: Re: Bankomat PKO BP - Inteligo i wypłaty
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    > Wczoraj trzyktotnie próbowałem wypłacić z bankomatów PKO BP .

    Płatności w sklepach również nie "przechodziły" od ok. 12:30 do 14:50. W
    Inteligo mówią, że to "złe warunki pogodowe".

    Krzysztof Zientara

  • 3. Data: 2004-02-23 08:31:49
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Płatności w sklepach również nie "przechodziły" od ok. 12:30 do 14:50. W
    > Inteligo mówią, że to "złe warunki pogodowe".

    LOL, mówili coś o burzy nad Budapesztem ? :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-02-23 08:34:16
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    > LOL, mówili coś o burzy nad Budapesztem ? :-D

    Dla konsultanta byle wymówka jest dobra, a ja jako klient nie mam jak
    udowodnić, że to nie prawda. Co ciekawe w czasie gdy transakcje nie
    dochodziły do skutku, bankomwaty euronetu podawały saldo i dokonywały
    wypłat.

    Krzysztof Zientara

  • 5. Data: 2004-02-23 09:23:17
    Od: "Tasmin" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości

    LOL, mówili coś o burzy nad Budapesztem ? :-D

    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    > usenet (at) nawara.info

    Burze nad Budapesztem to mają wpływ raczej na Euronety :-)))

    Pozdrawiam
    Tasmin

  • 6. Data: 2004-02-23 09:24:41
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Tasmin" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Burze nad Budapesztem to mają wpływ raczej na Euronety :-)))

    No właśnie. A kto obsługuje karty dla inteligo ? :-)