    From: "Marcin" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomat EUR na lotnisku - jeszcze raz.
    Date: Fri, 26 Nov 2004 08:46:08 +0000 (UTC)

    > Tylko, ze dostep do kursow to kazdy ma, np.:
    > http://republika.pl/kantorintraco1/ (sa i inne kantory o zblizonych kursach,
    > ale ten ma bardzo dobra informacje na stronie).

    Jasne, nie mialem czasu sprawdzac, az tak dokladnie, ale dzieki za sprawdzenie
    - widze, ze jest ten bankomat to rozwiazanie nie dosc, ze wygodne i
    bezpieczne, to jeszcze nie az tak kosztowne.

    > Ile to bilet autobusowy w Warszawie kosztuje? 2.40?
    Tak.
    www.ztm.waw.pl ;-)

    Wczoraj dostalem list z mBanku, z ktorego dowiedzialem sie, ze moja reklamacja
    (10zl zamiast 5zl) zostala uznana (zrobili to tak naprawde zaraz po moim
    telefonie).
    Napisali wlasnie, ze pracuja nad tym problemem wyplat innych walut niz PLN na
    terenie RP. Ciekawy jestem tylko czy latwiej bedzie im to zmienic w systemie,
    czy w TOiP - moze po prostu zmienia zapis z bankomaty poza terytorium RP na
    bankomaty wyplacajace inna walute niz PLN...
    Pozyjemy, zobaczymy