  • 11. Data: 2002-05-07 13:09:15
    Temat: Re: Banki walcza o wplywy w Internecie
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bingo.
    > Taka ładna i taka mądra..
    >
    > Bart

    Znamy się ? :-))) To tylko żart of course - z natury jestem bardzo skromna
    :-)

  • 12. Data: 2002-05-07 19:02:11
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    > z natury jestem bardzo skromna

    A to nie przeszkadza być młodą, ładną, mądrą, aktywną dyskutantką tej grupy.
    Ile ci zostało do końca szkoły ? Parę miesięcy czy lat ?

  • 13. Data: 2002-05-07 19:03:55
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli nie wiesz, jak się pisze "żółty" napisz "kanarkowy"...;-))

    A może cytrynowy ?
    A jak szybko powiesz: "stół z powyłamywanymi nogami" ? - stół bez nóg ?
    :-)

  • 14. Data: 2002-05-07 22:38:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 7 May 2002 13:00:20 +0200), "AMRA"
    <a...@a...com> był(a) napisał(a):

    >Strona jest boska, a teksty zwalaja z nog :)

    O szajse, środek nocy, a ta świnia wydarła mi się na cały dom i
    rodzinę mi budzi... Na pohybel...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-05-08 07:14:12
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A to nie przeszkadza być młodą, ładną, mądrą, aktywną dyskutantką tej
    grupy.
    > Ile ci zostało do końca szkoły ? Parę miesięcy czy lat ?

    Skąd podejżenie że się uczę ??? :-))) dawno i nieprawda !! :-)))

  • 16. Data: 2002-05-08 07:43:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > O szajse, środek nocy, a ta świnia wydarła mi się na cały dom i
    > rodzinę mi budzi... Na pohybel...

    No nie mow, idea programu jest boska, a teksty zwlaja z nog
    hej tral lalalalal puk