  • Data: 2002-05-07 11:14:06
    Temat: Re: Banki walcza o wplywy w Internecie
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do ilosci postow - postaram sie ograniczyc na liscie, a zrobic sobie
    moze
    > stronke z newsami :)))

    Ja nie jestem zwolenniczką tak drastycznych rozwiązań :-))). Kiedyś na
    liście jakiś mądry człowiek rzucił propozycję, aby codziennie zakładać wątek
    z newsami. Np. news i data - i tam mozna dodawać linki lub przeklepywać
    najnowsze wieści ze świata. Czy nie lepsze byłoby takie rozwiązanie ??? :-)

    Pozdroofka