  • Data: 2015-12-24 06:25:36
    Temat: Re: Banki maja się dobrze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-24 o 00:08, Chris94 pisze:

    > Banki są w stanie płacić za najem lokali stawki, jakie są całkowicie
    > poza granicami możliwości innych branż.
    > W Krakowie na ulicy Zwierzynieckiej zostały zlikwidowane prawie
    > wszystkie mieszczące się tam dawniej sklepy oraz punkty usługowe, ich
    > miejsce zajęły banki!
    > Była tam kiedyś znana z doskonałego pieczywa piekarnia, był najlepszy w
    > Krakowie sklep chemiczny, był market spożywczy - teraz we wszystkich
    > tych lokalach mieszczą się banki.
    > Kiedyś idąc tą ulica zacząłem te banki liczyć i naliczyłem ich ponad 20,
> [...]

    To jedno z najgłupszych pytań, jakie można zadać. Nie ma przecież
    jakiejś "normy ilości oddziałów banków". Zawsze dla jednego wariata
    będzie za dużo banków, dla drugiego za dużo kościołów, a dla trzeciego
    za dużo przedszkoli. Opinie takich ignorantów nie mają jednak znaczenia
    - lokali jest tyle, ile ich właściciele chcą prowadzić i płacą za to
    swoimi pieniędzmi. Próby regulowania tego to już prosta droga do
    Hilarego Minca i zsyłek na Sybir (inna skala, ale ten sam sposób i
    argumentacja myślenia). Przemyśl to.

    Jeśli już chcesz "walczyć", to wybierz inne metody:

    - optuj za rozwiązaniami prawnymi ułatwiającymi prowadzenie działalność
    bankową - przez co liczba banków zwiększy się, zwiększy się
    konkurencyjność, spadną marże

    - nie korzystaj z niektórych usług bankowych

    --
    Liwiusz