  • Data: 2015-12-28 11:12:58
    Temat: Re: Banki maja się dobrze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Dec 2015 14:19:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > Juz sie nie bój - rynek nie znosi próżni.
    > Codziennie przejezdzam przez miescinki, gdzie za sklep słuza samochody z
    > przenosnym sklepem. I to pomimo ze w tych miejscowossciach sa sklepy!

    Wiem. Ale w duzych miastach tego nie ma.
    Czyby warunkiem koniecznym byla duza ilosc bylych rolnikow, ktorzy sa
    caly czas w domu ?

    W duzym miescie mozna za to zamowic zakupy w Almie czy w Tesco, z
    dowozem do domu..

    > Ano własnie! To sa nasze wybory!

    Nie bardzo. Tym niemniej widac jakie sektory ile zarabiaja :-)

    > U nas tez tak jest. W aptekach.

    Apteki maja dobry interes i wcale nie chca sie zamykac na urlop :-)

    J.