  • Data: 2015-12-24 11:21:57
    Temat: Re: Banki maja się dobrze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Dec 2015 00:08:16 +0100, Chris94 napisał(a):

    > Banki są w stanie płacić za najem lokali stawki, jakie są całkowicie
    > poza granicami możliwości innych branż.
    > W Krakowie na ulicy Zwierzynieckiej zostały zlikwidowane prawie
    > wszystkie mieszczące się tam dawniej sklepy oraz punkty usługowe, ich
    > miejsce zajęły banki!

    We wroclawiu w Rynku i okolicach tez wystapila pewna "bankizacja", tym
    niemniej:
    -knajpy maja sie tam dobrze, wrecz znakomicie, lepiej niz banki,
    -ostatnio nastapil wysyp Zabek i Freshmarketow, doslownie potknac sie
    mozna - co chwila jakas. To w ogole jakis zmasowany atak - nie wiem,
    miasto przetargi pod okreslona branze zrobilo ?

    -bankow jakby troche ubylo,
    -a co to za bank, do ktorego nie mozna normalnie podjechac,
    zaparkowac...

    -a w ogole po co komu jakis bank ? No owszem, czasem sie jakis oddzial
    przyda, ale w mBanku np nigdy nie bylem ...

    > Była tam kiedyś znana z doskonałego pieczywa piekarnia, był najlepszy w
    > Krakowie sklep chemiczny, był market spożywczy - teraz we wszystkich
    > tych lokalach mieszczą się banki.
    > Kiedyś idąc tą ulica zacząłem te banki liczyć i naliczyłem ich ponad 20,
    > a na ul. Kościuszki (będącej jej przedłużeniem w kierunku wylotu z
    > Krakowa) naliczyłem jeszcze następnych pięć!
    > I niewiele lepiej jest na innych ulicach w centrum Krakowa.
    > Czy uważasz, że to jest normalne?

    Do pewnego stopnia normalne - male piekarnie i sklepy chemiczne
    przestaly byc oplacalne.
    A co do Krakowa ... czesciej tam macie monopolowy niz bank, czy to
    jest normalne ? :-)

    J.