  • Data: 2015-06-28 21:56:38
    Temat: Re: Banki będą przejmować nasze oszczędności?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-06-15 o 21:07, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    c-nasza-oszczednosci,artykuly,553543.html

    > Dobrze że podałeś linka. Fakt.pl i wszystko jasne :-) Nawet nie chce mi
    > się tam zajrzeć.

    Wyjątkowo akurat FAKTowi udało się rzetelnie napisać, tylko przedmówca
    nie zrozumiał. Chodzi o to, że w Polsce i iluś tam krajach nie ma
    przepisu, który dawałby podstawy, do takiego jak na Cyprze działania.
    Gdyby był problem z finansami, to trzeba by było na szybkiego ustawę
    uchwalać, a zanim by ją uchwalono, to zrobiłaby się panika na rynku i
    wówczas cały system bankowy by się wywrócił na pewno - nawet bez
    wprowadzania podatku.