  • 1. Data: 2010-11-05 18:47:36
    Temat: Re: Bank za granicą ?
    Od: Gracjan Rostowski <g...@g...com>

    Czytane odpowiedzi na temat problemu, uczestnikow grupy jedynie
    potwierdzaja ze w dupie byli
    i dupe widzieli - poziom merytoryczny na minus 10. Jedyna konkretna
    odpowiedz od Pana BK.

    Gracjan

  • 2. Data: 2010-11-06 19:52:32
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-05 19:47, Gracjan Rostowski pisze:
> [...]
    > potwierdzaja ze w dupie byli
    > i dupe widzieli - poziom merytoryczny na minus 10. Jedyna konkretna

    Pewnie i masz racje ale mam stycznosc z roznymi wierzytelnosciami
    inigdy nie zlyszalem zeby ktos korzystal z europejskiego nakazu
    zaplaty i cos odzyskal.

  • 3. Data: 2010-11-08 00:51:33
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

    > Pewnie i masz racje ale mam stycznosc z roznymi wierzytelnosciami inigdy
    > nie zlyszalem zeby ktos korzystal z europejskiego nakazu zaplaty i cos
    > odzyskal.

    Europejski nakaz zaplaty dotyczy dlugu powstalego miedzy podmiotami z
    roznych krajow UE.
    Jak firma A z polski kupi cos w firmie B w Hiszpani i nie zaplaci to wowczas
    firma B moze starac sie o ENZ - ale nie jak dlug powstal w polsce i dluznik
    zalozy sobie konto w hiszpani...
    Wlasnie dlatego firma B moze sie wylacznie starac poprzez ENZ gdyz komornik
    w hiszpani nie ma nic do roboty w Polsce i odwrotnie.