  • 1. Data: 2010-11-05 06:51:50
    Temat: getin skarbonka 1zł za założenie lokaty?
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    pytanie do posiadaczy konta skarbonka: jak to jest z tą zapłatą za założenie
    każdej lokaty z tego konta?Są jakieś szczególne uwarunkowania takich
    lokat?Ile i jakie rodzaje lokat można założyć jednocześnie i maksymalnie
    jednorazowo?Patrze na ich stronę i nie mogę się doszukać żadnych
    konkretnych info.
    Z góry dzięki za wszelkie sugestie,
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-05 07:16:05
    Temat: Re: getin skarbonka 1zł za założenie lokaty?
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2010-11-05 07:51, namikk pisze:
    > Witam,
    > pytanie do posiadaczy konta skarbonka: jak to jest z tą zapłatą za założenie
    > każdej lokaty z tego konta?

    kazda lokata

    Są jakieś szczególne uwarunkowania takich
    > lokat?
    po zerwaniu lokaty przed okresem zakonczenia, bank zabiera z powrotem ta
    zlotowke
    Ile i jakie rodzaje lokat można założyć jednocześnie i maksymalnie
    > jednorazowo?
    ile chcesz
    Patrze na ich stronę i nie mogę się doszukać żadnych
    > konkretnych info.
    > Z góry dzięki za wszelkie sugestie,
    > Pozdrawiam

    pawlin

  • 3. Data: 2010-11-05 07:27:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "namikk" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > lokat?Ile i jakie rodzaje lokat można założyć jednocześnie i maksymalnie
    > jednorazowo?Patrze na ich stronę i nie mogę się doszukać żadnych

    Nie ma zadnych ograniczen. Optymalnie wychodzi codziennana 3-mies na
    1015.98; jak doliczysz 1zl od kazdej takiej lokaty to wychodzi ok. 5.4%
    nominalnie, co przebija pozostale oferty.

  • 4. Data: 2010-11-05 14:03:26
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Cześć,
    Dołączę się do pytania.
    Kiedy wpływa złotówka za założenie lokaty?
    Lokata zlecona wczoraj wieczorem, dziś rano założona, a kasy w śwince
    skarbonce nie widać :(

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 5. Data: 2010-11-05 14:12:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bartnick" <a...@S...onet.pl> writes:

> [...]
    > Kiedy wpływa złotówka za założenie lokaty?
    > Lokata zlecona wczoraj wieczorem, dziś rano założona, a kasy w śwince

    U mnie była po założeniu.
    ALE nie wiem czy wszyscy zwrócili uwagę, że złotówka za lokatę nalicza
    się przy założeniu lokaty z konta w getinonline. Jeśli przelejesz z
    zewnątrz na rachunek lokaty - złotówki nie będzie.

    KJ

    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 6. Data: 2010-11-05 16:54:39
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    > Nie ma zadnych ograniczen. Optymalnie wychodzi codziennana
    > 3-mies na 1015.98; jak doliczysz 1zl od kazdej takiej lokaty to
    > wychodzi ok. 5.4% nominalnie, co przebija pozostale oferty.

    Nie do końca ta lokata dopiero na 3 miejscu:
    12 miesięczna w Open 5,25% na 521,43 da 5,60 %
    12 miesięczna w Getin 5,25% na 1008,10 + premia da 5,53%
    3 miesięczna w Getin 4,85% na 1015,98 + premia da 5,42%
    6 miesięczna w Getin 5,00% na 1058,51 + premia da 5,36%
    6 miesięczna w Open 5,00% na 547,51 da 5,33 %
    3 miesięczna w Open 4,85% na 564,44 da 5,17 %

    Ma ktoś lepsze lokaty niż Noble bank :)
    Damian

    PS. A mi nawet złotówka wpadła za zwykły przelew, nie było to
    wynagrodzenie tylko wpłata własna :)

  • 7. Data: 2010-11-05 17:31:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 6 miesięczna w Open 5,00% na 547,51 da 5,33 %
    > 3 miesięczna w Open 4,85% na 564,44 da 5,17 %

    Dla mnie jednak 3-mies sa subiektywnie najbardziej oplacalne, gdyz podwyzki
    stop % sie zblizaja, 12-mies nawet nie rozwazam, gdyz to za dlugi termin a
    za mala roznica w zysku, zeby blokowac kase na dluzej.

  • 8. Data: 2010-11-05 19:06:48
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ib1f0m$gjt$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > gdyz podwyzki stop % sie zblizaja, 12-mies nawet nie rozwazam,
    > gdyz to za dlugi termin a za mala roznica w zysku, zeby blokowac

    To tak jak u mnie :)
    Akurat przerzucam kasę z 6 miesięcznych w Openie na 3 miesięczne w
    Getinie.

    W Openie monitorują ruchy na rachunku i zauważyli że wycofuje od
    nich kasę bo dostałem propozycję że mogą mi przedłużyć kończące
    się lokaty 6 miesięczne na 12 miesięczne na super warunkach tylko
    dla mnie tzn. 5.65 %.
    Jest tylko jeden haczyk próbują mi wcinać lokatę timingową z
    funduszem Noble Funds.
    Najbardziej mi sie nie podoba ta opłata 4% na samo wejście no i
    podatek belki.
    Aby wyjść na zero trzeba zarobić 5,2% brutto

    Pozdrawiam
    Damian

  • 9. Data: 2010-11-05 19:24:46
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Fri, 5 Nov 2010 17:54:39 +0100, Damian Niusy wrote:
    > mi nawet złotówka wpadła za zwykły przelew, nie było to
    > wynagrodzenie tylko wpłata własna :)

    Tylko ten przelew (tudziez pensja) > 1000 zl musi byc, tak?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2010-11-05 19:29:17
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    napisał w wiadomości news:ib1llv$sho$1@usenet.news.interia.pl...

    > Tylko ten przelew (tudziez pensja) > 1000 zl musi byc, tak?
    > --
    Dokładnie
    Tytuł: Wpływ na konto powyżej 1000 zł

    Ale nigdzie na ich stronie tego nie znalazłem tylko

    1 zł za wpłynięcie pensji