  • Data: 2018-07-27 08:20:07
    Temat: Re: Bank rozda pieniadze
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-26 o 21:18, J.F. pisze:
    > A jak nie zglosze checi podpisania aneksu ... to w koncu ktore warunki
    > beda obowiazywac ? :-)
    >
    > A wiem - bank spytam, niech sie pomęczą :-)

    Dostałem z banku pismo.
    Napisali, że mam przyjść podpisać aneks, to mi zwrócą pieniądze, które
    przepłaciłem (np zdrożała karta). Ale potem napisali, że mogę nie
    podpisywać i wtedy nie będą mnie wiązać zmiany, o których nie
    powiadomiono mnie pisemnie (na papierze, CD itp).
    Czyli co, podwyżki mnie nie będą dotyczyły, ale kasy nie zwrócą?
    A może zlikwidują mi nowy rachunek oszczędnościowy, który wtedy
    wprowadzili i sobie założyłem, ale mnie nie powiadomiono?
    Czy zwrócą mi "procenty", których nie dostałem, bo obniżono
    oprocentowanie rachunków i lokat?