  • 1. Data: 2013-03-21 07:45:05
    Temat: Bank pocztowy - obnizka o 1,35% !!!
    Od: Małamissss <m...@g...com>

    Szok !!! Bank Pocztowy obnizył oprocentowanie z 5% na 3,75% ....chodzi o
    rachunek oszczednosciowy firmowy.

  • 2. Data: 2013-03-21 21:55:43
    Temat: Re: Bank pocztowy - obnizka o 1,35% !!!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Szok !!! Bank Pocztowy obnizył oprocentowanie z 5% na 3,75% ....chodzi o
    > rachunek oszczednosciowy firmowy.

    5 - 3,75 = 1,25
    to tak na marginesie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-03-21 22:33:01
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Fajny bank - zachciało mi się w nim debetówki. Od czterech miechów Bank Pocztowy nie
    jest w stanie przesłać jej pocztą na wskazany adres. Mimo że już dwukrotnie
    fatygowałem się w tej sprawie do placówki. Za to opłaty za nią radośnie kasuje.
    PS Sorry za trochę off topic