eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu › Re: Bank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu
    Date: 8 Nov 2002 13:42:40 +0100

    Z moich informacji wynika, że interpretacja wiekszości banków jest taka sama.
    Nie można skorzystać ze śrdoków z limitu kredytowego w koncie, to nie są twoje
    środki. Bierzesz np. kredyt gotówkowy i pieniądze trzymasz w skarpecie.
    Komornik nie będzie wiedział, że wziąłeś kredyt i nic Ci nie zabierze. Kredyt w
    rachunku działa podobnie pomimo, że toretycznie masz środki komornik nie ma do
    nich prawa.
    Banki interpretują to właściwe(wiekszość) bo taka postawa jest logiczna. Drugi
    argument to, że zajęcie tych środków mogłoby spowodować utratę płynności
    finasowej klienta banku. W tym wypadku dodatkowo straci bank, bo może mieć
    problemy z odzyskaniem kredytu w rachunku.

    Ja wystapiłbym z reklamacją do banku. Jak nic nie zdziałasz to przekaż sprawę
    do arbitra bankowego.

    Cześć