eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu › Re: Bank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu
  • Data: 2002-11-08 12:21:57
    Temat: Re: Bank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    berdycz wrote:

    > PIT to jest podatek osobisty - może być płacony z ROR jak i ZUS, w
    > przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych

    Mnie kiedyś PKO BP odmówiło wykonania przelewu z tytułu PIT-5.
    Twierdzili, że z ROR można płacić tylko rozliczenia roczne jako nie
    związane z DG. To jest zresztą dziwny oddział - miałem i gorsze
    problemy. Rachunek na DG mam bez karty i ksiązeczki czekowej (bo i po
    co jeśli służy mi tylko do płacenia podatków i ZUS). Niestety kiedyś na
    rachunku znalazła sie większa suma bo faktura opiwałą na kwotę, której
    nie można płacić gotówką. Zrobiłem przelew na własny ROR opisując go
    zgodnie z prawdą jako "Zysk z działalności gospodarczej przeznaczony do
    użytku osobistego". I niestety PKO BP odmówiło przyjęcia przelewu.