eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu › Re: Bank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu
    From: "Waldi" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu
    Date: Thu, 7 Nov 2002 10:19:46 +0100

    > 1. ATSD dlaczego nie chciales zaplacic tego VATu?
    > Jezeli prowadzisz uczciwa DG to predzej czy pozniej i tak by to z Ciebie
    > sciagneli.
    > A mogłoby to kosztowac wiecej niz obecnie?

    Prowadze uczciwa DG ale to nie ma nic do niezaplaconego VATu
    Po prostu kontrahenci wiszą mi okolo 10 000 i na razie nie chce stosowac
    "brutalnej" egzekucji bo to male miasto i bedą gadać.
    Ale moja cierpliwosc sie konczy powoli.
    Teraz wprowadzaja jakies przepisy ze podobno VAT bedzie trzeba placic
    jak kontrahenci zaplacą faktury. ZObaczymy

    > 2. Czy na koncie DG miales jakas kase, ktora mogli sciagnac w tym samym
    > czasie?

    nie calosc kwoty