  • 11. Data: 2002-09-26 16:10:35
    Temat: Re: Bank na poziomie
    Od: Maniek <a...@i...pl>

    > Chodzi mi o normalne konto a nie jakis pakiet VIP, w ramach ktorego przy
    > stosunkowo niewielkiej oplacie mialbym:
    >
    > - dostep do konta przez siec (ew. plus telefon),
    Citibank
    > - powazne potraktowanie Eliksiru (mozliwosc odbioru i ksiegowania kazdej
    Citibank
    > sesji oraz wysylki kazda sesja),
    Citibank
    > - wyciagi lub potwierdzenia na papierze,
    Citibank
    > - karta kredytowa
    Citibank

    > Jakie propozycje ?
    j/w

  • 12. Data: 2002-09-29 12:42:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 26 Sep 2002 12:24:40 +0200, "Dave"
    <u...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >sesji oraz wysylki kazda sesja),
    >- wyciagi lub potwierdzenia na papierze,

    MultiKonto My - wyciagi gratis, dostep przez wszystkie kanalu zdalne,
    KK od 15 pazdziernika.
    Wszyskie trzy sesje obslugiwane i ksiegowane tego samego dnia,
    dokladne godziny sa podane na WWW w FAQ.

    No chyba, ze potwierdzenia papierowe potrzebne sa czesto, wtedy RB
    (wysylaja dalej potwierdzenia gratis?) albo Lukas (1zl za
    potwierdzenie) moga wyjsc lepiej.
    W Multi natomiast mozna zamowic potwierdzenie dowolnej transakacji
    (drukowane w placowce lub poczta), oplata 5zl.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-09-29 14:36:06
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Citibank?
    A czytałeś tytuł? Miał być bank na poziomie.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2002-09-30 06:57:33
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > MultiKonto My - wyciagi gratis, dostep przez wszystkie kanalu zdalne,
    > KK od 15 pazdziernika.
    > Wszyskie trzy sesje obslugiwane i ksiegowane tego samego dnia,
    > dokladne godziny sa podane na WWW w FAQ.

    Mam niestety zle doswiadczenia z Multibankiem. Pomijam juz wszelkie sztuczki
    i kruczki ktore usiluja ukryc przed klientem ale nie lubie banku z ktorego
    nie moge wyjac wiekszej gotowki bez awizowania sie wczesniej. Po przejsciach
    jakie mialem z zamykaniem u nich konta zalozonego wylacznie dla lokaty
    raczej niepredko sie u nich zjawie.

    > No chyba, ze potwierdzenia papierowe potrzebne sa czesto, wtedy RB
    > (wysylaja dalej potwierdzenia gratis?) albo Lukas (1zl za
    > potwierdzenie) moga wyjsc lepiej.

    Chyba wybiore jednak Lucasa. Zwlaszcza ze mam wokol pelno bankomatow BZWBK.

    D.

  • 15. Data: 2002-09-30 07:19:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Dave wrote:

> [...]
    > wczesniej.
    > Chyba wybiore jednak Lucasa. Zwlaszcza ze mam wokol pelno bankomatow

    AFAIR, Lukas tez wymaga awizowania powyzej 25kPLN jesli chcesz bez prowizji.

  • 16. Data: 2002-09-30 07:29:13
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > AFAIR, Lukas tez wymaga awizowania powyzej 25kPLN jesli chcesz bez
    prowizji.

    Tylko ze przy kwotach 10-15tys niczego nie wymaga a dla Millenium to juz
    duzo i trzeba sie awizowac.

    D.

  • 17. Data: 2002-09-30 07:34:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 30 Sep 2002 09:29:13 +0200, "Dave"
    <u...@p...onet.pl> wrote:

    >Tylko ze przy kwotach 10-15tys niczego nie wymaga a dla Millenium to juz
    >duzo i trzeba sie awizowac.

    W Multi mozna bez awizowania wyjac 20kzl bez oplaty.

  • 18. Data: 2002-09-30 08:08:14
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Dave wrote:

    > Tylko ze przy kwotach 10-15tys niczego nie wymaga a dla Millenium to
    > juz duzo i trzeba sie awizowac.

    Acha, to ok. Z Twojego postu wynikalo mi, ze myslisz, ze Lukas nie wymaga w
    ogole awizowania, dlatego wolalem Cie uprzedzic. Tym bardziej, ze wyzej bylo
    o Multi, ktore ma granice 20kPLN, nie tak znowu bardzo różną od Lukasa.

  • 19. Data: 2002-09-30 09:47:13
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > W Multi mozna bez awizowania wyjac 20kzl bez oplaty.

    ale placowek mniej niz Lucasa...

    D.

  • 20. Data: 2002-10-01 15:08:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Dave" <u...@p...onet.pl> writes:

    > Tylko ze przy kwotach 10-15tys niczego nie wymaga a dla Millenium to juz
    > duzo i trzeba sie awizowac.

    Nie wydaje mi sie, chyba ze ostatnio cos sie zmienilo.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator