  • Data: 2020-03-20 14:18:17
    Temat: Re: Bank moze zmienic obciazenie rachunku?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1910a4c9-26dc-4a22-8d0b-b9ead7c9d542@go
    oglegroups.com...
    >Moja sytuacja chronologicznie:
    >1. Zakup karta na amazon.
    >Data zakupu 15.03.
    >Kwota zaplacona 138 zł (zapłaciłam w usd).

    >2. Dzis 20.03 w historii widzę, że 138 zł zniknelo z 15.03, natomiast
    >pod dzisiejszą datą 20.03 pojawilo sie obciążenie 146 zł "amazon".

    >Czy to reklamować? Pytam zeby się nie wyglupić, bo może o czymś nie
    >wiem, moze bankowi wolno tak zrobić? Może sklep tak może zrobić?
    >Prosze poradzić, co moge teraz zdziałać. Reklamować?
    >Mam obawy czy jutro bank nie wstawi nowej kwoty np. 156 lub jeszcze
    >wyzszej.

    Pytanie podstawowe - czy to bylo obciazenie, czy blokada ?
    Tak to ogolnie dziala, szczegolnie przy zagranicznych, ze najpierw
    jest blokada, a po paru dniach konkretne rozliczenie po kursie.
    Z możliwą prowizja banku.
    Choc niektore doliczaja prowizje po czasie.

    A ja mialem kiedys inny przypadek - doladowuje telefon z bankomatu.
    Mieli, mieli i cos mowi o blędzie.
    Wyciagam inna karte, mieli, mieli i znow o bledzie.

    W historii w obu bankach - jest transakcja.

    Po paru dniach - w jednym banku jest zwrot oplaty i oczywiscie stare
    obciazenie,
    a w drugim - znikła transakcja.

    Wiec bank duzo moze.
    I chyba dlatego w historii niechetnie podaje stan konta po operacji,
    bo jak sie takie cuda maja dziac, to lepiej nie podawac.
    Ale jak sie sami w tym orientuja ?

    J.