  • Data: 2020-03-31 15:40:59
    Temat: Re: Bank moze zmienic obciazenie rachunku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 31 marca 2020 14:32:22 UTC+2 użytkownik Majka napisał:
> [...]
    dzisiejszą datą 20.03 pojawilo sie obciążenie 146 zł "amazon".

    bankowi wolno tak zrobić? Może sklep tak może zrobić?

    po kursie z dnia sprzedaży, a nie rozliczenia - tu miałabyś szczęście, dolar 15 marca
    (a właściwie to 13 albo 16) ok. 3,90 - a wczoraj już 4,25, dzisiejszego kursu jeszcze
    nie ma - a to NBP, bank-wystawca karty mógł nową tabelę o 8 rano opublikować - a
    4,25/3,9=109% - bo jednak rozliczenie z datą dzisiejszą, więc mogło wyjść i ponad
    150zł.

    > Bank envelo/pocztowy, karta płatnicza zwykła normalnie wydawana do rachunku, kurs
    dolara 15 marca był wg banku 4,05.

    To ile zapłaciłaś? 34,07$?
    Zapytaj jeszcze banku, po ile wg nich był dolar 20 marca - może po 4,28?