  • 1. Data: 2002-03-27 10:50:35
    Temat: Bank millenium
    Od: "Cypher_MrG" <N...@p...fm>

    Witam,

    Potrzebuje szybkiej informacji na temat kredytu hipotecznego (kupno
    mieszkania) na ok 80 000 w banku Millenium "miledom" czy cos takiego..;)
    czekam na wskazowki co myslicie o tym kredycie z Gory dziekuje za kazda
    informacje!!!!i pozdrawiam

    Pozdrowienia
    Cypher

  • 2. Data: 2002-03-27 11:55:06
    Temat: Re: Bank millenium
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Cypher_MrG" <N...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > mieszkania) na ok 80 000 w banku Millenium "miledom" czy cos takiego..;)
    > czekam na wskazowki co myslicie o tym kredycie z Gory dziekuje za kazda

    Proponuję poczekać z kredytem do czasu aż się wyjaśni jaki bank stoi za
    konkursem na bankierze
    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/
    Może wtedy skorzystasz (nawet jak nie wygrasz) :-)))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-03-27 13:04:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Może wtedy skorzystasz (nawet jak nie wygrasz) :-)))

    A cos glosno o tym konkusie. Co dostane jakis newsletter to informacja o
    konkursie.
    co to za bank?!?!? Moze ktos juz cos wie???

  • 4. Data: 2002-03-27 13:39:05
    Od: "Mlody" <m...@i...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > A cos glosno o tym konkusie. Co dostane jakis newsletter to informacja o
    > konkursie.
    > co to za bank?!?!? Moze ktos juz cos wie???

    W Fortis Bnku jest teraz jakis niezly kredycik a w dodatku na dniach ruszaja
    z kampania reklamowa wiec kto wie czy to nie oni.

    Mlody

  • 5. Data: 2002-03-27 13:54:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A cos glosno o tym konkusie. Co dostane jakis newsletter to informacja o
    > konkursie.
    > co to za bank?!?!? Moze ktos juz cos wie???

    Wie, ale nie moze powiedziec :).

    Maciej

  • 6. Data: 2002-03-27 14:00:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wie, ale nie moze powiedziec :).

    Wiem, ze ciekawosc to pierwszy stopien do piekla, ale cyba morderstwo gorzej
    bedzie traktowane.
    zlosliwa bestia ten ktos ;) Bedzie tak meczyl.
    Kurde...
    Mieszkanie i kredyt tam mniejsza z tym, mlody jeszcze jestem, ale co to za
    fajny bank :))) Bo jak nie mam w nim konta..
    Mam nadzieje ze Multi albo Fortis ;))) Tam mam konta ha ha

  • 7. Data: 2002-03-27 18:44:17
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Cypher_MrG" <N...@p...fm> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Potrzebuje szybkiej informacji na temat kredytu hipotecznego (kupno
    > mieszkania) na ok 80 000 w banku Millenium

    0801 12 1000 - tam powinni Ci wszystko wyjaśnić :)