  • 1. Data: 2002-03-27 09:01:31
    Temat: Bankier - ranking Kart Kredytowych
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    wg mnie swietnie przygotowany ranking
    http://www.bankier.pl/produkty/karty/ABC.html?id=278
    &part=8

    pomija pare kategorii w ktorych karte moznaby jeszcze ocenic:
    - trudnosci z wyrobieniem danej karty,
    - wygode podgladu przez internet operacji karcianych
    - bezpieczenstwo (liczba dni zastrzegania i kwota odpowiedzialnosci)

    Pominiecie ostatniego punktu jest nieco dziwne, ale to sa karty kredytowe,
    wiec to w koncu pieniadze banku sa narazone ;-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-03-27 09:02:38
    Temat: Re: Bankier - ranking Kart Kredytowych
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pominiecie ostatniego punktu jest nieco dziwne, ale to sa karty kredytowe,
    > wiec to w koncu pieniadze banku sa narazone ;-))
    > *** blad ***

    bylo bylo bylo :))))))

  • 3. Data: 2002-03-27 09:13:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <

    > bylo bylo bylo :))))))

    moze bylo,
    staram sie wszystko czytac ale widocznie przegapilem
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-27 12:09:35
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > wg mnie swietnie przygotowany ranking
    > http://www.bankier.pl/produkty/karty/ABC.html?id=278
    &part=8

    Zauważ, że link do zamówienia KK Lukasa występuje na tej stronie 2 razy. Cóż
    za intensywna promocja. ;-)

    Rafał