  • Data: 2019-07-31 22:09:22
    Temat: Re: Bank bez opłat jaki?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-31 o 21:49, J.F. pisze:

    > Tylko ze jesli wygra, to za 10 lat :-)

    Może faktycznie dla 4,3 mld PLN nie warto czekać ;-)

    > A i ta wygrana to palcem na wodzie pisana.

    To 10x więcej niż teraz był wyceniany. Wróciłby do grona miliarderów.

    > Miliard euro ? Czy te jego akcje byly kiedykowiek tyle warte ?

    Tak. Jeśli mnie pamięć nie myli to w maksymalnym momencie ok. 7 mld
    miał. Oczywiście nie tylko z banków.

    > Nie bardzo widze zwiazek.

    Naprawdę?
    Łopatologicznie: musi być strata, aby było odszkodowanie. Zazwyczaj im
    większe straty tym większe odszkodowanie.

    > Chodzilo mi o to, ze potencjalny nabywca/inwestor moze patrzec
    > na Idee jak na bank o 20mld+ aktywow, 1mld przychodow z odsetek i prowizji,
    > a nie na kapitaly wlasne czy wartosc gieldową

    Na razie to nie widać inwestora od dłuższego czasu.