    From: g...@s...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank Zachodni WBK umożliwia przestepstwa...
    Date: 20 May 2005 10:41:22 +0200

    > 2005-05-16 15:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > zdziwiony, gdy pisał(a):

    > Pomijając całokształt Twoich wypowiedzi (jak powiedział Antoni Słonimski
    > - "w Polsce wszystko jest możliwe, nawet zmiany na lepsze"), odpowiedz
    > mi na jedno pytanie: jakie przestępstwo *zostało popełnione*?
    > Pytam, ponieważ sama możliwość popełnienia przestępstwa nie jest
    > przesłanką wszczęcia postępowania. Gdyby nią była, to na Twoim miejscu
    > bałbym się aresztowania. Ot, choćby z powodu posiadania narzędzi
    > niezbędnych do popełnienia gwałtu
> [...]

    Mam wrażenie, że to właśnie autor wątku umyślnie popełnił przestępstwo
    wykorzystując niewiedzę pracowanika banku (użył nie swojej jeszcze, bo nie
    odebranej karty), obnażając przy okazji nieco "dziury w systemie bankowym",
    które przestępstwem nie są. Swoją drogą .. czy karta leżąca w oddziale
    to "moja" jest czy jeszcze "banku" ? Tzn wiem że zawsze jest własnościa "banku"
    wystawcy... ale kiedy w takim razie złodziej dokonuje przestępstwa ?
    Czy w momencie dokonania transakcji kartą banku aktywną bądź nie do "nie
    swojego" konta ?

    George

    George