  • 1. Data: 2005-05-16 10:28:42
    Temat: Bank Zachodni WBK umożliwia przestepstwa...
    Od: "Zdziwiony i przerazony" <c...@o...pl>

    jak w temacie, na czym to polega? Przy wznowieniu karty kredytowej BZ WBK
    systemowo zmienia kod CVV.

    Pomimo że karta kredytowa leży w oddziale nie odebrana i nie aktywowana,
    konsultanci telefonicznie każą wykonywać transakcje płatnicze w sieci z
    użyciem nowego kodu CVV z nieodebranej i nieaktywowanej karty kredytowej.

    Mało tego pracownicy BZ WBK ze średniego poziomu kierowniczego są zdziwieni
    dlaczego zgodnie z pismami wysyłanymi do Klienta karta nie trafia do klienta
    tylko do oddziału banku.

    Takie zdarzenie przetestowałem na sobie, sprawę zgłosiłem na policję i czekam
    na ciąg dalszy.

    PS

    Tak zwany Rzecznik Klienta nawet nie zareagował na mój mail w tej sprawie.

  • 2. Data: 2005-05-16 10:34:15
    Temat: Re: Bank Zachodni WBK umożliwia przestepstwa...
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Zdziwiony i przerazony napisał(a):

    > Takie zdarzenie przetestowałem na sobie, sprawę zgłosiłem na policję i czekam
    > na ciąg dalszy.

    A co do tego ma policja???

  • 3. Data: 2005-05-16 11:46:24
    Od: "MichalKu" <e...@p...onet.pl>

    > jak w temacie, na czym to polega? Przy wznowieniu karty kredytowej BZ WBK
    > systemowo zmienia kod CVV.

    sam sobie odpowiedziales na czym to polega. Chyba za duzo filmow sie
    naogladales.

> [...]

    > dlaczego zgodnie z pismami wysyłanymi do Klienta karta nie trafia do klienta

    A moze bardziej gramatycznie, bo zrozumiec nie mozna. Sa zdziwieni zgodnoscia
    pism z miejscem zalegania karty? Ciekawe.

    > Takie zdarzenie przetestowałem na sobie, sprawę zgłosiłem na policję i czekam
    > na ciąg dalszy.

    Powodzenia. Chyba sie nudzisz w domu?

    > PS
    >
    > Tak zwany Rzecznik Klienta nawet nie zareagował na mój mail w tej sprawie.

    I wcale mu sie nie dziwie.

    I generalizujac. W topic'u masz wielkie halo, a z Twojego postu generalnie nic
    nei wynika. Ochlon troszke i napisz dokladnie o co Ci chodzi.

    pzdr
    Michal

  • 4. Data: 2005-05-16 12:04:42
    Od: "zdziwiony" <c...@o...pl>

    widocznie masz problem z komunikatywnym czytaniem tekstu więc Tobie powtórze
    łopatologicznie, bank wznawia kartę której nie odbieram bo nigdy do mnie nie
    dociera przesyłka, natomiast w internecie można dokonywać zakupów stosując kod
    CVV czy jak tam on się zwie, zwiazany z nie aktywowaną bo nigdy nie odebrana
    kartą.

    Więc baranku wyobraź sobie sytuację że ta karta trafia do złodzieja a on nią
    robi zakupy w sieci, bez problemu bez ryzyka.Bo może. Bo karta którą
    powinienem aktywować w bankomacie funkcjonuje w kanale internetowym bez
    zarzutu, bez problemu;(

    Zrozumiałeś baranku ?

  • 5. Data: 2005-05-16 12:32:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zdziwiony <c...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dokonywać zakupów stosując kod CVV czy jak tam on się zwie, zwiazany
    > z nie aktywowaną bo nigdy nie odebrana kartą.

    Hmmm a skad znasz ten kod - skoro jest on tylko na nieodebranej karcie?
    Przeciez w necie go nie widac chyba?

    JEstes pewien, ze bedzie funkcjonowac?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-05-16 12:42:11
    Od: "zdziwiony" <c...@o...pl>

    3-cyfrowy kod jest na stałe namalowany na karcie, popatrz na swoja to go
    zobaczysz, a kod znam bo uwaga: kazał mi go użyć podając przez telefon durny
    pracownik centrum kart BZWBK !!!!!!!!!!!!!!!

    A wiem że funkcjonuje w systemie BZWBK i w sieci bo świadomie go użyłem do
    drobnej transakcji by kretyni z centrali BZ WBK nie mogli sie wyprzeć
    możliwość wykonania transakcji.

    I nie wyprą się karta jest nie aktywowana a transakcja przy jej użyciu wykonan
    w internecie.

    Cyrk na kołach zapewnia nam BZ WBK i jego "zdolni" doradcy ha ha .

  • 7. Data: 2005-05-16 12:47:54
    Od: "MichalKu" <e...@p...onet.pl>

    > widocznie masz problem z komunikatywnym czytaniem tekstu więc Tobie powtórze
    > (...) ciach

    Nadinterpretacja i fantazja cie wykonczy. Nie wiesz co piszesz i nie rozumiesz
    pewnych rzeczy. Masz umowe, wiec ja dokladnie przeczytaj.

    > Więc baranku wyobraź sobie sytuację że ta karta trafia do złodzieja a on nią
    > robi zakupy w sieci, bez problemu bez ryzyka.Bo może.
    > (...) ciach

    Frustrat. Wiesz co piszesz? Wyladowujesz tutaj agresje czy jak?
    Wyobraz sobie, ze potencjalny zlodziej moze sie dostac do ciebie do kurnika
    koguciku i nie potrzebuje do tego karty. Wyobrazasz to sobie? I co? Obwiniasz
    spoldzielnie?

    > Zrozumiałeś baranku ?

    Nie koguciku.

  • 8. Data: 2005-05-16 12:51:49
    Od: "MichalKu" <e...@p...onet.pl>

    > (...)ciach)
    > kod jest na stałe namalowany na karcie, popatrz na swoja to go
    > (...) ciach po trzykroc

    zadzwon na czerwony telefon Radia Zet.
    Dostaniesz kase za te rewelacje.
    Zastanow sie co piszesz czlowieku.

    > Cyrk na kołach zapewnia nam BZ WBK i jego "zdolni" doradcy ha ha .

    Zmien bank, albo dorosnij.

  • 9. Data: 2005-05-16 12:54:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zdziwiony <c...@o...pl> wrote:
    > 3-cyfrowy kod jest na stałe namalowany na karcie, popatrz na swoja to
    > go zobaczysz, a kod znam bo uwaga: kazał mi go użyć podając przez
    > telefon durny pracownik centrum kart BZWBK !!!!!!!!!!!!!!!

    Czekaj - jak to kazal ci go uzyc? Do nieaktywnej karty?
    Sam zadzwonil i ci te cyfy podal, czy ty zadzwoniles i ta oferma ci je dala?

    > A wiem że funkcjonuje w systemie BZWBK i w sieci bo świadomie go
    > użyłem do drobnej transakcji by kretyni z centrali BZ WBK nie mogli
    > sie wyprzeć możliwość wykonania transakcji.

    No wiesz - rzmowa tez byla rejestrowana - odnajda ja i mozesz sie nie
    wyprzec, ze z toba byla prowadzona rozmowa.

    > I nie wyprą się karta jest nie aktywowana a transakcja przy jej
    > użyciu wykonan w internecie.
    >
    > Cyrk na kołach zapewnia nam BZ WBK i jego "zdolni" doradcy ha ha .

    dla mnie dziwna sprawa i nie powinna miec miejsca. Przeciez karta byla
    zapakowana w kopercie - wiec pracownik w oddziale musialby ja rozerwac, zeby
    ci podac kod CVV. Zrobil to bezprawnie, chyba, ze ty cos tutaj krecisz.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-05-16 12:59:32
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > którą powinienem aktywować w bankomacie funkcjonuje w kanale
    > internetowym bez zarzutu, bez problemu;(

    i po co te epitety?
    od kiedy KK BZWBK aktywuje sie w bankomacie?
    mozesz wskazac odpowiedni punkt w regulaminie?

    kursor