  • 1. Data: 2005-05-08 14:45:51
    Temat: Bank PKO S.A- gdzie sa moje pieniadze
    Od: "User" <f...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow!
    Wczoraj zalozylem lokate pieniezna wykorzystujac dostep Internetowy do konta w
    banku PKO S.A. Wchodze dzisiaj ponownie na konto i wlosy staja mi deba...
    Saldo ujemne, a w historii transakcji widze dwa przelewy przez internet na
    konto depozytowe (lokata)- oczywiscie ja wykonalem tylko jeden. A co najgorsze
    na lokacie widnieje tylko suma z jednego przelewu... Wiec gdzie sie podzialy
    moje pieniadze??? Czyzby bank sobie je pozyczyl??
    Czy napotkaliscie moze podobny problem czy jestem odosobniony?? Jakie
    podjeliscie kroki??

  • 2. Data: 2005-05-08 17:32:19
    Temat: Re: Bank PKO S.A- gdzie sa moje pieniadze
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    User wrote:
> [...]
    > moje pieniadze??? Czyzby bank sobie je pozyczyl??
    > Czy napotkaliscie moze podobny problem czy jestem odosobniony?? Jakie

    Poczekaj do poniedziałku i zadzwoń do banku.
    Sami najprawdopodobniej odkręcą zanim zdążysz zadzwonić.

  • 3. Data: 2005-05-09 15:41:06
    Od: f...@p...onet.pl

    > Poczekaj do poniedziałku i zadzwoń do banku.
    > Sami najprawdopodobniej odkręcą zanim zdążysz zadzwonić.

    Niestety sprawa wyglada nie najlepiej, zadzwonilem i sie okazalo, ze czas
    oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni. I co Wy na to??

  • 4. Data: 2005-05-09 16:22:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    f...@p...onet.pl wrote:

    > Niestety sprawa wyglada nie najlepiej, zadzwonilem i sie okazalo, ze czas
    > oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni. I co Wy na to??

    do 30 dni, a nie 30 dni.
    jeżeli to jest problem w systemie bankowym u nich, to załatwią to dzień dwa.
    Za dwa dni znowu zadzwoń.
    Nazwisko osoby i numer sprawy w systemie sobie zanotuj.

  • 5. Data: 2005-05-10 06:49:04
    Od: "Grisza" <r...@p...fm>

    > Poczekaj do poniedziałku i zadzwoń do banku.
    > Sami najprawdopodobniej odkręcą zanim zdążysz zadzwonić.

    Miałem podobny problem. U mnie zniknęła lokata założona w piątek. Dzwonilem
    na infolinie powiedzieli ze w piątek mieli problem z systemem. Pani
    powiedziała żebym poczekał do dzisiaj (wtorku) i powinno wrócić wszystko do
    normy a gdyby nie to kazała iść do oddziału. Wczoraj wieczorem już wszystko
    było OK. Sprawdzę dzisiaj czy coś jeszcze nie zginęło.
    Pozdrawiam GR