  • 11. Data: 2002-03-07 18:34:11
    Temat: Re: Bank Inteligo
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Znam bardzo dobrze :). M.in. dzieki pbb :). Coz wiecej moglbym sie
    > dowiedziec majac tak konto?

    Byc moze docenic za cos, co nie omawia sie na pbb.
    Kazdy bank ma wadi i zalety i nie nalezy skreslac od razu, a zwlaszczana na
    podstawie opini innych.

  • 12. Data: 2002-03-07 18:38:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości

    > Byc moze docenic za cos, co nie omawia sie na pbb.
    > Kazdy bank ma wadi i zalety i nie nalezy skreslac od razu, a zwlaszczana
    na
    > podstawie opini innych.

    Hehe... i kto to mowi ;). Moze napisz cos o tych zaletach...

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 13. Data: 2002-03-07 18:53:25
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Hehe... i kto to mowi ;).
    Co masz na mysli?

    > Moze napisz cos o tych zaletach...
    Nie mam ochoty.

  • 14. Data: 2002-03-07 19:06:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Co masz na mysli?

    Twoja awersje do mBanku. Jak ktos napisze cos negatywnego o mBanku to zawsze
    musisz sie przylaczy i skomentowac. A podobno jeszcze nie masz w pelni
    funkcjonalnego rachunku.

    > Nie mam ochoty.

    A moze po protsu nie ma zalew wiekszych od innych bankow? Ale w takim
    wypadku chyba lepiej to napisac wprost :). A nie "Nie mam ochoty."...

    Maciej

  • 15. Data: 2002-03-07 19:11:14
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Twoja awersje do mBanku. Jak ktos napisze cos negatywnego o mBanku to
    zawsze
    > musisz sie przylaczy i skomentowac. A podobno jeszcze nie masz w pelni
    > funkcjonalnego rachunku.

    Skoro mBank daje ciala i utrudnia mi dostep do moich pieniedzy, to ja
    przepraszam, ale chyba pomylilem firme.

    > A moze po protsu nie ma zalew wiekszych od innych bankow? Ale w takim
    > wypadku chyba lepiej to napisac wprost :). A nie "Nie mam ochoty."...

    Nie mam ochoty wymieniac Ci zalety ani tlumaczyc dlacego ten bank a nie
    inny. Sprobujesz, ocenisz.

    Pozdrawiam, minik

    --

    m...@m...net

  • 16. Data: 2002-03-07 19:30:57
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Sam dałeś ciała, ze powierzasz pieniadze bez umowy.
    > A jeśli powierzasz, to należy sie liczyć z utrudnionym dostępem.
    Powierzylem bo mialem nadzieje ze cenia klienta i wywiazuja sie z obietnic.

    > mBank nie jest tu ani lepszy ani gorszy od pozostałych.
    Jesli chodzi o samo konto moze nie, ale mLinia ma duzo do nadrobienia.

  • 17. Data: 2002-03-07 19:31:07
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
> [...]

    Sam dałeś ciała, ze powierzasz pieniadze bez umowy.
    A jeśli powierzasz, to należy sie liczyć z utrudnionym dostępem.

    Ile trwa zakładanie konta w mBanku
    z lektury pbb można się zorientowac.

    mBank nie jest tu ani lepszy ani gorszy od pozostałych.

    BAH

  • 18. Data: 2002-03-08 01:10:58
    Od: "Krzys-iek" <krzs-iek@____wp.pl>

    Użytkownik "Kafejka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co sadzicie o tym banku?
    > Jestem tu nowy i nie mialem mozliwosci przejrzenia archiwum grupy, a

    jest ok , zalozyc mozesz dla 50zl i placenia karta w sieci (dostajesz to w
    prezencie a w mabanku kosztuje 20zl)

    czyli 70zl na plus, jak sie nie spodoba mozesz zamknac nie ma problemu.

    Ja polecam www.terrarium.ht.pl/go.htm - tu masz linki dla 50zl .

    Maja wiecej funkcjonalnosci od mbanku.

  • 19. Data: 2002-03-08 10:17:38
    Od: "Czarny" <a...@s...com>

    > najgorszemu wrogowi bym niepolecał

    a ja korzystam i jestem zadowolony, terminowość i obsługa super, koszty
    nieduże no i VE działająca w internecie :)

    za to minusy chętnie postawiłbym

    NORDEA (Nordei ?)

    Radek

  • 20. Data: 2002-03-08 10:59:07
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > prezencie a w mabanku kosztuje 20zl)
    >
    > czyli 70zl na plus, jak sie nie spodoba mozesz zamknac nie ma problemu.

    ?????
    Co rozumiesz przez "więcej funkcjonalności" pobieranire opłat już niemal za
    wszystko?