  • 21. Data: 2002-03-08 11:05:15
    Temat: Re: Bank Inteligo
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-08 at 11:59 j...@p...onet.pl wrote:

    >?????
    >Co rozumiesz przez "więcej funkcjonalności" pobieranire opłat już niemal
    >za
    >wszystko?

    Nie mieszaj. Ze maja wieksza funkcjonalnosc to fakt. A, ze kaza sobie za nia placic,
    to co innego. Ja wiem, ze mozna byc negatywnie nastawionym do Inteligo, ale
    pozostanmy przy tym obiektywni.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 22. Data: 2002-03-08 12:27:42
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Ja wiem, ze mozna byc negatywnie nastawionym do Inteligo, ale pozostanmy
    przy tym obiektywni.

    Tylko niech zjedza cos przed tym albo walna sobie jakiegos "Red Bull'a" bo
    to bedzie dla NIEKTORYCH duzy wysilek =))