  • 31. Data: 2004-10-09 10:19:07
    Temat: Re: Bank BPH oferuje szybkie kredyty dla firm
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > Osobnik podający się za Bartola ;-) napisał:

    Osz Ty taki owaki!!!!!

    > Ueeee, jaki tam anonim,
    > też z Wrocławia i widać musi znać ją osobiście (62.87.150.16) ;-)))

    To Wroclaw to taka mala dziura jest, ze wszyscy sie znaja?

    Fajny Bartol

  • 32. Data: 2004-10-09 10:20:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 12:10, kiedy ktoś, kto nadal, z
    > powodów nieznanych, ale prawdopodobnie niegodnych podpisuje się Bartol
    > Partol napisał(a) co następuje:

    No, nie! Nastepny!!!! Cholera!!!!!!!!!!1

    > Eeee, nie jest tak źle... Jak zaraz nie naprawią to pójdę sobie na
    > spacerek pod najbliższe PKO. Deszczyk mnie umyje, a radość szczera z
    > widoku przeziębieniu zapobiegnie. Tak to przyjemne z pożytecznym połączę.

    Heh, ladnie to tak paść sie na ludzkiej glupocie?

    Bartol

  • 33. Data: 2004-10-09 10:21:21
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > Bartol wystąp! i świadcz!;-)))

    No, fajna jest. ;-))))

    Bartol

  • 34. Data: 2004-10-09 10:23:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Fajny Bartol

    Ty, Fajny, spierdalaj. Kurka czlowiek sie na 5 minut obroci i juz jak
    nie duch, to jakis Fajny. Co za czasy.

    Bartol (Fajny ;-) )

  • 35. Data: 2004-10-09 10:24:50
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Ponoć jednak Bartol ;-) napisał:

    > To Wroclaw to taka mala dziura jest, ze wszyscy sie znaja?

    Ba,
    nie dość że wszyscy się znają to jeszcze wszyscy ich znają ;-D

    > Fajny Bartol

    Gryfny St. ;-)

  • 36. Data: 2004-10-09 10:26:29
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 12:20, kiedy ktoś uporczywie
    podający się za Bartola Partola zaimputował co następuje:

    > Heh, ladnie to tak paść sie na ludzkiej glupocie?

    To dla hygieny własnej (wody ciągle brak) i edukacji dziecka, żeby jemu
    (a ściślej jej) przykładem zilustrować czym jest komunistyczne rezyduum
    w świadomości społecznej...
    yayco (niefajny z zamiłowania)

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 37. Data: 2004-10-09 10:30:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 12:20, kiedy ktoś uporczywie
    > podający się za Bartola Partola zaimputował co następuje:

    Kurde.

    > To dla hygieny własnej (wody ciągle brak) i edukacji dziecka, żeby jemu
    > (a ściślej jej) przykładem zilustrować czym jest komunistyczne rezyduum
    > w świadomości społecznej...

    No tak, calkiem slusznie.

    Bartol

  • 38. Data: 2004-10-09 10:36:44
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    > No tak, calkiem slusznie.

    Ano. Repetitorium mater studiorum esse.
    A uczyć lepiej na przykładzie cudzym niż własnym. Zwłaszcza w mżawce.

  • 39. Data: 2004-10-09 15:42:00
    Temat: [OT] zegar systemowy
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Kobieto! Ja wiem, że zegarek to efekt męskiego szowinizmu, ale ten w
    Twoim komputerze to całkiem zwariował.
    Zresztą może tym razem nie zegar tylko kalendarz.
    Tak, czy inaczej, cała chronologia poszła się... znaczy, do kosza poszła.

  • 40. Data: 2004-10-09 16:19:26
    Temat: Re: [OT] zegar systemowy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Kobieto! Ja wiem, że zegarek to efekt męskiego szowinizmu, ale ten w
    > Twoim komputerze to całkiem zwariował.

    Chłopcze! Komputer jest rodzaju męskiego - więc sobie to tłumacz jak chcesz
    :-)

    > Zresztą może tym razem nie zegar tylko kalendarz.

    To sie zdecyduj, bo "typowo męska" konsekwencja poszła się... ;-)

    > Tak, czy inaczej, cała chronologia poszła się... znaczy, do kosza poszła.

    Takiś uporządkowany, że mały przeskok czasowy tak Cię denerwuje? Wyrazy
    współczucia ;-)))