  • 11. Data: 2004-10-08 20:58:56
    Temat: Re: Bank BPH oferuje szybkie kredyty dla firm
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > W truciu brał udział to wie :-D Won PODRÓBO ;-) !

    Hehehe, tylko dlaczego ja nic o tym nie wiem?

    > Fajna Glenn

    Czy ja wiem..... :-P

    Fajny Bartol

  • 12. Data: 2004-10-08 21:00:21
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Oszust :-) !

    Cholera, to sie powazna sprawa zaczyna robic.

    Eee, jakos mi sie jeszcze nie chce.

    Fajny Bartol

  • 13. Data: 2004-10-08 21:01:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Hehehe, tylko dlaczego ja nic o tym nie wiem?

    Boś podróba ;-)

    > Czy ja wiem..... :-P

    Mam wiarygodnych świadków, że jestem fajna ;-)

    Fajna Glenn (cholera, chyba nicka zmienię ;-)))

  • 14. Data: 2004-10-08 21:06:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Boś podróba ;-)

    ueeeeeeee (zeby bylo unijnie)

    > Mam wiarygodnych świadków, że jestem fajna ;-)

    Hehehehe, swiadkowie wystap!

    > Fajna Glenn (cholera, chyba nicka zmienię ;-)))

    Plagiaciara, plagiaciara...

    Fajny Bartol

  • 15. Data: 2004-10-08 21:15:55
    Od: "Świadek" <s...@p...onet.pl>

    > Hehehehe, swiadkowie wystap!

    Pędzę lecę ! Potwierdzam - fajna jest!

  • 16. Data: 2004-10-08 21:16:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Plagiaciara, plagiaciara...
    >
    > Fajny Bartol

    No dobra - Fajna Plagiaciara (d.Glenn) może być ;-) ?

  • 17. Data: 2004-10-08 22:06:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Eee, jakos mi sie jeszcze nie chce.
    > Fajny Bartol

    Oszust, cholera oszust. A nie wierzylem do tego momentu!

    Fajny Amra

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 18. Data: 2004-10-09 06:56:38
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-08, Jacek <j...@-...devguide.net> wrote:
    > Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > czy sa granice tego w co chce wejsc BPH? a moze by tak
    > zaczeli od szkolenia pracownikow i zmiany podejscia do
    > klienta? to by dopiero byl 'news' wart zamieszczenia.
    > jak na razie tylko zasmiecaja przestrzen pr :-)

    Bez przedady nie jest zle ..
    Mój Doradca wiedział o tej ofercie już od jakiegoś czasu.
    Była na szkoleniu w Warszawie gdze przedstawiono nowe produkty
    + jak je wciskać klientowi :)
    Ale przynajmniej dziewczyna wie co sprzedaje - nie narzekam

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 19. Data: 2004-10-09 09:09:31
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Marcin Jurczuk wrote:

> [...]
    > + jak je wciskać klientowi :)
    > Ale przynajmniej dziewczyna wie co sprzedaje - nie narzekam

    jedna jaskolka wiosny nie czyni...

    jacek

  • 20. Data: 2004-10-09 09:42:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > No dobra - Fajna Plagiaciara (d.Glenn) może być ;-) ?

    Niech bedzie.

    Bartol