    From: Krzysztof 'Szary' Kowalski <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bajer w LG net
    Date: Mon, 20 May 2002 10:09:30 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@adek.88net.trzepak.pl

    On Mon, 20 May 2002 09:36:31 +0200, RobertS <r...@g...pl> wrote:

    >zablokowane srodki trzeba sobie odjac samemu, ale za to sa oprocentowane
    >(nawet wyplaty z bankomatu, ktore rozliczaja po kilku dniach)

    Powiem szczerze, ze nie bardzo rozumiem idee, bo akurat mialem
    (i jeszcze mam w tej chwili...) takie pozycje w 'szczegolach':

    saldo 306,44
    zabl. 150,00
    dost. 156,44

    no to w zyciu bym nie wpadl na to, ze mam recznie odejmowac jeszcze
    raz 150 od 'dostepnych'. Byc moze to sa "inne" 150 niz
    uwidocznione, ja po prostu nie pamietam wydatkow, operuje kilkoma
    kartami, z kilku bankow, po kilku dniach zupelny metlik w glowie i
    naprawde nie potrafie przypomniec sobie. Co tu duzo gadac, uwazam,
    ze nie da sie zrozumiec takiej idei o ktorej piszesz, ze nalezy
    odejmowac w pamieci zablokowane od dostepnych, skoro to jest
    uwidocznione w jednym okienku, to 'dostepne' powinny byc realnie
    dostepne. Jesli to rzeczywiscie (bo moze akurat zbieznosc kwot u
    mnie wystapila) w 'zablokowanych' sa te ktorymi jest obciazona w
    pamieci kwota 'dostepne', to osobiscie uwazam to za idiotyczne.

    --
    KK