  • Data: 2017-12-14 12:40:57
    Temat: Re: BZWBKKBSg -- opłata za nieaktywną debetówkę
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie zamykałeś tam ostatnio konta (z sensacjami oczywiście)?
    Czy wycofałeś wypowiedzenie? Albo założyłeś na nowo?
    Ja mam bankomatową, dobrze, że się na debetówkę nie dałem namówić - ale jak w takim
    razie można z debetówki zrezygnować, tylko w oddziale? Czy tylko zamykając konto
    (nowe można założyć bez żadnej karty, nawet bankomatowej, przetestowane świeżo z
    kontem dla żony, zakładanym przez net+kuriera - co ciekawe, we wniosku netowym nie ma
    opcji karty bankomatowej - ja zakładałem w oddziale, o opcji zupełnego braku karty
    nie było mowy - może dałem się nabrać ;)?
    A jak dzwonią mimo braku zgody - tylko sprawdź, czy na pewno nie masz - to reklamacja
    z pogrożeniem Rzecznikiem Finansowym - sprawdzimy, czy żaba się boi.