  • Data: 2016-02-21 19:46:59
    Temat: Re: BZWBKKBSg 4% na KGP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" nacut8$7i2$...@n...news.atman.pl

    > I gdzie tu sens,

    W Poroninie.

    > nie wspominając o logice :)

    Mnie na sensie czy logice nie zależy, ale chyba promocja
    ze stówką -- skończona. Zostały fistaszki czteroprocentowe.

    > Znaczy trzeba dać zarobić kurierowi
    > - wychodzi taniej niż zawracanie d. panience z okienka ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=LB2rWJbWaRQ&ebc=ANyP
    xKroAulTl1FKe1CwPt-rbqM0_IXipY0Oq8UI73nIhw2Lw7iXhsfq
    JXbowdpLtMEmDsAnY0yV6Np-A0SmVEnZ5-2IudxPKA
    Dziś Warszawa, jutro Aleppo -- albo odwrotnie... ;)
    https://www.google.pl/search?newwindow=1&biw=1280&bi
    h=709&tbm=isch&q=aleppo+before+and+after&revid=20110
    19759&sa=X&ved=0ahUKEwigv6bcvInLAhXmNXIKHW-lDSUQ1QII
    Gw

    36°11´58´´N 37°09´43´´E

    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2016/02/no
    wy-projekt-volvo-smartfon-zamiast-kluczyka?utm_sourc
    e=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter
    _klikniecia
    do Volvo tylko ze smartfonem

    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2016/02/arch
    os-zapowiada-dwa-mocne-smartfony?utm_source=chip&utm
    _medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_kliknieci
    może którymś z powyższych?...

    -=-

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kurdowie <-- USA ich dozbrajają; Turcja ich zwalcza
    sprzętem amerykańskim
    Kurdowie - lud pochodzenia indoeuropejskiego, zamieszkujący przede wszystkim
    krainę zwaną Kurdystanem, podzieloną pomiędzy Turcję, Irak, Iran i Syrię.
    Odosobnione enklawy Kurdów żyją także w tureckiej Anatolii, wschodnim Iranie
    (tzw. enklawa chorezmijska),

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Turkmeni <-- to ponoć oni uczestniczyli w incydencie
    rosyjsko-tureckim
    (zamordowali dwóch Rosjan)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Al-Ka%E2%80%99ida
    Początkowo Al-Ka'ida miała na celu przeciwstawiać się radzieckiej napaści na
    Afganistan, przekształciła się w pansunnickie ugrupowanie, którego głównym
    celem stało się zwalczanie wpływów Izraela,USA i szeroko pojętego Zachodu
    w krajach muzułmańskich. Najprawdopodobniej działa jako sieć ugrupowań
    terrorystycznych na całym świecie.

    Rosja popiera Baszszara al Asada, którego zwalcza Izrael

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%84stwo_Islamskie <-- rzekomy przeciwnik USA i
    FR

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.