  • Data: 2017-08-15 00:12:13
    Temat: Re: BZWBK - zmiana regulacji od 01 listopada 2017
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-14 o 19:26, janek z pola pisze:

    > Wiceprezes
    > napisał żargonem bankowym, że będzie w systemie informatycznym produkt [...]
    > [...] produkt wchodzi szeroko
    > [...] pomieszane z nowymi produktami
    > pomieszanie funkcjonalności [...] z zupełnie
    > nowymi produktami

    Debil na górze, debil na dole...
    (to był cytat z filmu "Wielka wsypa")
    To są skutki płatnych szkół?
    Wiceprezes debil nie wie, że bank nic nie produkuje i w związku z tym
    nie sprzedaje żadnych produktów. Nieuk nie ma pojęcia, że bank tylko i
    wyłącznie świadczy usługi! Ciekaw jestem, kiedy wreszcie pracodawcy
    zaczną zwracać uwagę na rodzaj szkoły ukończonej przez kandydata do pracy?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/