  • 1. Data: 2017-08-14 19:26:20
    Temat: BZWBK - zmiana regulacji od 01 listopada 2017
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Witam,

    BZWBK przysłał na adres korespondencyjny nowe regulacje. Czyli jest tak dużo
    zmian, że im się nie opłacało wysyłać papierowej korespondencji (np. Alior
    dla byłych kont BPH przysłał papierowo chyba z 60 stron zmian regulacji) - a
    BZWBK się zdecydował na dołączenie płyty CD.

    Do płyty jest dołączona mała papierowa reklama a w niej:

    1) że będą nowe regulacje od 01 listopada 2017
    2) że będzie zmienione oprocentowanie kont oszczęd. od 31 października 2017
    3) że zmiany nie obejmują opłat za prowadzenie ROR PLN i kart debet. i kred.
    4) że od 21 sierpnia 2017 wchodzi "Konto Jakie Chcę" oraz "Karta dopasowana"
    5) "10 najważniejszych zmian w 2017 r." - o tym niżej

    Odnośnie "10 najważniejszych zmian w 2017 r." jest pierwsza nieścisłość: w
    punkcie "7" napisano, że od 1 listopada 2017 r. w ofercie będzie "Konto
    Jakie Chcę". Stronę wcześniej wiceprezes banku p. Skiba napisał, że "od 21
    sierpnia wprowadzamy innowacyjne Konto Jakie Chcę". No dobra. Wiceprezes
    napisał żargonem bankowym, że będzie w systemie informatycznym produkt od 21
    sierpnia, ale w szerokiej ofercie dopiero od 1 listopada. Wiceprezes jest w
    grupie testowej widocznie i on nie musi wiedzieć, że produkt wchodzi szeroko
    ponad 2 miesiące po tzw. pilotażu dla wybranych klientów.

    Ale - wracając do głównego wątku - te "10 najważniejszych zmian w 2017 r."
    wygląda bardziej jak zestaw zmian z tzw. wydania (ang. Release Notes) dla
    systemów bankowych. I to mnie dziwi - tam jest info np. że w bankowości
    elektronicznej będzie możliwe zastrzeżenie karty - ale jest też info o nowej
    ofercie kont oszczędnościowych. W skrócie: pomieszanie z poplątaniem -
    zmiany w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, które są po prostu
    udostępnieniem kolejnej metody na obiekcie (np. wystawienie metody Zastrzeż
    na obiekcie Karta debetowa) przez inny kanał (np. przez apkę mobilną) są
    pomieszane z nowymi produktami - np. uproszczone konta osobiste, nowe konta
    oszczędnościowe.

    Czyli podsumowując "10 najważniejszych zmian w 2017 r." - burdel totalny,
    pomieszanie funkcjonalności udostępnionych w nowych kanałach z zupełnie
    nowymi produktami. Ale...

    ...co najważniejsze. Te "10 najważniejszych zmian w 2017 r." nie ma nic
    wspólnego z regulacjami bankowymi i taryfą opłat i prowizji. No może
    inaczej: ma coś wspólnego - ale mało.

    Dlaczego coś mi podpowiada, że zmiany tak naprawdę dotyczą czegoś znacznie
    głębszego, a są tylko schowane za fasadą "10 najważniejszych zmian w 2017
    r."? Czy ktoś się może przebił przez załączoną płytę CD i może już ocenić na
    czym polegają te zmiany?

    --
    Wysłane z pola.

  • 2. Data: 2017-08-15 00:12:13
    Temat: Re: BZWBK - zmiana regulacji od 01 listopada 2017
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 19:26, janek z pola pisze:

> [...]
    > [...] produkt wchodzi szeroko
    > [...] pomieszane z nowymi produktami
    > pomieszanie funkcjonalności [...] z zupełnie

    Debil na górze, debil na dole...
    (to był cytat z filmu "Wielka wsypa")
    To są skutki płatnych szkół?
    Wiceprezes debil nie wie, że bank nic nie produkuje i w związku z tym
    nie sprzedaje żadnych produktów. Nieuk nie ma pojęcia, że bank tylko i
    wyłącznie świadczy usługi! Ciekaw jestem, kiedy wreszcie pracodawcy
    zaczną zwracać uwagę na rodzaj szkoły ukończonej przez kandydata do pracy?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2017-08-15 11:01:06
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2017 o 00:12 Akarm <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    > wyłącznie świadczy usługi! Ciekaw jestem, kiedy wreszcie pracodawcy
    > zaczną zwracać uwagę na rodzaj szkoły ukończonej przez kandydata do

    A w środku nieprzemakalny Akarm.
    "Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego" - tylko Akarm jest bez
    skazy, reszta to debile :)
    Ile już lat walczysz z "produktami bankowymi" ku uciesze gawiedzi?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Produkt_bankowy

    Akarm, spal biustonosz w proteście, żałosny nudziarzu!!!

    --
    Trefniś