  • 11. Data: 2005-08-13 13:25:59
    Temat: Re: [BZWBK] wprowadzili PZ dla oplacenia KK
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź
    <news:42fdd098$0$15455$f69f905@mamut2.aster.pl> autorstwa niejakiego
    trainer wyjaśniam co następuje:

    > 14,49 za 6-pak w Geant

    Jak to-to można do ust wziąć? ;-)

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 12. Data: 2005-08-15 20:05:29
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > a co do splacania KK citi, o którym pisał MK to chyba dziala tylko z
    > rachunku prowadzonego w citi. Moja kolezanka specjalnie robi na
    > citi-ror przelewy zeby KK sama sie splacala
    > *** blad ***

    PZ citka działa także z innego banku. Ja mam spłatę z Multi....

  • 13. Data: 2005-08-15 22:07:39
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 15 Aug 2005 22:05:29 +0200, "mm" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >PZ citka działa także z innego banku. Ja mam spłatę z Multi....

    1. czy ta usluga jest za darmo ze strony citka?
    2. czy mozna ustawic 100% splaty?

    o niczym takim nie informuja w materialach przychodzacych razem z
    karta, gdzie opisane sa sposoby splaty zadluzenia.

    G.

  • 14. Data: 2005-08-16 15:07:44
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak"

    > 1. czy ta usluga jest za darmo ze strony citka?
    > 2. czy mozna ustawic 100% splaty?
    >
    > o niczym takim nie informuja w materialach przychodzacych razem z
    > karta, gdzie opisane sa sposoby splaty zadluzenia.

    wlasnie - jak to jest w koncu z tym citi - nie chca by klienci
    wiedzieli :-)
    to tez jest jakas metoda na ograniczenie strat banku z powodu uzycia
    PZ

    przynajmniej dla porzadku ustalmy,
    ktory bank na takie cos pierwszy sie odważył
    *** blad ***

  • 15. Data: 2005-08-16 18:36:05
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:

    > 1. czy ta usluga jest za darmo ze strony citka?
    > 2. czy mozna ustawic 100% splaty?
    >
    > o niczym takim nie informuja w materialach przychodzacych razem z
    > karta, gdzie opisane sa sposoby splaty zadluzenia.

    ad. 1 - darmowa usługa ze strony citi
    ad. 2 - można 100% lub minimum (chyba 5%).

    Właśnie wczoraj sie spłaciła: w citi wygląda to tak:
    10/08 ZEWNĘTRZNE POLECENIE ZAPŁATY 0.000,00 PLN

    Kiedyś z wyciągiem przysłali druczek PZ. Teraz nie wiem, bo mam wyciągi PDF.
    Z tego co pamiętam, to trzeba zadzwonić na citiphone i zamówić druczek.

  • 16. Data: 2005-08-16 20:02:03
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jak to-to można do ust wziąć? ;-)

    Calego 6-paka sie nie da, ale zawartosc puszki na pewno sie da.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 17. Data: 2005-08-16 22:37:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mm" <j...@c...barg.sv> wrote in message

    > ad. 1 - darmowa usługa ze strony citi
    > ad. 2 - można 100% lub minimum (chyba 5%).

    Potwierdzam. DD dziala z dowolnego banku. Citi nie pobiera zadnych
    dodatkowych oplat. Mozna ustawic splate 100% lub minimalna.

    Maciej

  • 18. Data: 2005-08-16 22:44:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> wrote in message

    > Tzn. PZ? W Multi nie ma PZ dla spłaty karty. Albo ja o czymś nie wiem.

    Nie. po prostu w Multi mam podstawowy rachunek, wiec nie musze dokonywac
    specjalnie przelewow, Multi samo obciaza rachunek.

    > Z Multi spłacając kartę Multi? Musisz zapewnić odpowiednią ilość środków
    > do godziny 20 dnia terminu płatności (tak stanowi regulamin).

    Nie. Z Multi do mBanku. Nawet gdybym dokonal przelewu z multi do mBanku o
    19:55 (z wiadomych powodow nie zostalbym zaksiegowany na rachunku w mBanku
    przed 20) mBank nie moglby mnie obciazyc kara ani odsetkami. Tzn. na pewno
    by mnie obciazyl, ale po zlozeniu reklamacji musialby zwrocic. Czemu?
    Poniewaz srodki byly w dyspozycji BRE(znikaja z mojego konta) :).

    > Po pierwsze nie karę, tylko należne banku odsetki ;-) A po drugie, nie
    > ma o czym dyskutować: odsetki są naliczane automatycznie nawet jak
    > zabraknie jednego grosza.

    Czyzby nie bylo juz kary za brak splaty kwoty minimalnej?

    Maciej

  • 19. Data: 2005-08-17 10:53:03
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > Czemu?
    > Poniewaz srodki byly w dyspozycji BRE(znikaja z mojego konta) :).

    No naprawde nie przekonuje mnie ta argumentacja, ze taka reklamacja
    zostala by automatycznie na tej podstawie uznana. Czy to
    teoretyzowanie, czy jest to podparte eksperymentem ?

    marekz

  • 20. Data: 2005-08-17 19:32:32
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 17 Aug 2005 00:37:58 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Potwierdzam. DD dziala z dowolnego banku. Citi nie pobiera zadnych
    >dodatkowych oplat. Mozna ustawic splate 100% lub minimalna.

    I tak nie uwierze dopoki nie zobacze :)))
    Poki co Citlinka wiedziala o czym mowie i przyznala sie bez bicia, ze
    tak mozna, a nawet obiecala wyslac stosowny druczek. Czekam zatem na
    druczek.

    G.