  • Data: 2005-08-16 22:44:08
    Temat: Re: [BZWBK] wprowadzili PZ dla oplacenia KK
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> wrote in message
    news:ddi37h$4vq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tzn. PZ? W Multi nie ma PZ dla spłaty karty. Albo ja o czymś nie wiem.

    Nie. po prostu w Multi mam podstawowy rachunek, wiec nie musze dokonywac
    specjalnie przelewow, Multi samo obciaza rachunek.

    > Z Multi spłacając kartę Multi? Musisz zapewnić odpowiednią ilość środków
    > do godziny 20 dnia terminu płatności (tak stanowi regulamin).

    Nie. Z Multi do mBanku. Nawet gdybym dokonal przelewu z multi do mBanku o
    19:55 (z wiadomych powodow nie zostalbym zaksiegowany na rachunku w mBanku
    przed 20) mBank nie moglby mnie obciazyc kara ani odsetkami. Tzn. na pewno
    by mnie obciazyl, ale po zlozeniu reklamacji musialby zwrocic. Czemu?
    Poniewaz srodki byly w dyspozycji BRE(znikaja z mojego konta) :).

    > Po pierwsze nie karę, tylko należne banku odsetki ;-) A po drugie, nie
    > ma o czym dyskutować: odsetki są naliczane automatycznie nawet jak
    > zabraknie jednego grosza.

    Czyzby nie bylo juz kary za brak splaty kwoty minimalnej?

    Maciej