    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK reklamacje
    Date: Sat, 27 Jul 2013 20:05:49 +0200

    "pws" 9...@g...co

    > Dlatego spytałAm, czy każdy już dostał. Skoro nikt nie napisał,
    > że nie dostał, uznałAm, że warto napisać. Czy to nie Ty miałeś
    > dostać stówkę za polecenie mi tego konta. Jeśli tak -- dostałeś?

    : Tak, to ja. Pytałeś już w innym wątku. Stówka dopiero do końca
    : sierpnia wpadnie, bo zakładałeś konto w maju, a warunki musiałeś
    : spełnić w czerwcu i lipcu.

    OK

    Oto kolejna odp. (wcześniejsza jeno opisała warunki otrzymania) z BZWBK:

    Zgodnie z informacja zawartą w poniższej korespondencji "Nagroda wypłacona
    zostanie na Konto Godne Polecenia w terminie do końca miesiąca kalendarzowego
    następującego po miesiącu, w którym spełniono warunki uprawniające do otrzymania
    nagrody". Na dzień dzisiejszy nie można jeszcze określić czy nagroda zostanie
    wypłacona, czy nie, ponieważ koniec miesiąca jeszcze nie nastąpił. Jeśli
    nagroda nie naliczy się, może Pani złożyć reklamacje, na podstawie której
    otrzyma Pani szczegółowe wyjaśnienia w omawianym temacie.

    [zaraz zacznie się, że ja w goracej wodzie kąpanA, a ja naprawdę mam baterię
    termostatyczną w prysznicu, ledwo dwudziestoletnią... [nawet sprzedawca
    twierdzi, że to raczej absurd, bo one choć były dobre, aż tyle nie wytrzymują]
    i od czasu, gdy pod prysznicem zabrakło mi powietrza, zmniejszyłEm znacząco
    temperaturę wody...]

    IMO koniec miesiąca czerwca nastąpił więc albo warunki zostały/są
    spełnione, albo nie, albo można dziś tworzyć czerwcową historię. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'