  • 11. Data: 2002-04-04 09:48:07
    Temat: Re: BZWBK przelewy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    news:a8h703$aqu$2@news.onet.pl...
    > kurwwwww**** nie zadzialalo. Co jest grane pieprzony WBK

    Hehe... mozesz zrobic jak radziala kobieta z Pekao ;)
    pl
    czyli przelew na numer rozliczeniowy 11401964 ;)

    Maciej

  • 12. Data: 2002-04-04 09:49:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:a8h7ef$inl$1@news.tpi.pl...

    > Rzecznikiem prasowym ?? Nie masz aby na myśli rzecznika klienta ?

    Prasowym. Jesli ciagle jest ta sama osoba to co kilka miesiecy temu to
    polecam. Stara sie pomoc :).

    Maciej

  • 13. Data: 2002-04-04 09:58:15
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    > mBank - kiedys dzialalo - no to przestaly dzialac przelewy
    > wlasnie chcialem przelac elixirem do Multibanku i to samo odrzucone.
    > Co w tym kurde BZWBKu pieprza? Kurde!

    U mnie dzisiaj w nocy bylo to samo, tyle ze do Inteligo

    Czyzby wkurzyli sie, ze te konta sa tylko "przezutowe" do bankow
    internetowych ;)

  • 14. Data: 2002-04-04 09:59:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie dzisiaj w nocy bylo to samo, tyle ze do Inteligo
    >
    > Czyzby wkurzyli sie, ze te konta sa tylko "przezutowe" do bankow
    > internetowych ;)

    Co potwierdz moja teorie. Albo BZWBK downgrade'owal dane, albo KIR rozeslal
    nieaktualne tabele powiazan ;)

    Maciej

  • 15. Data: 2002-04-04 09:59:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > U mnie dzisiaj w nocy bylo to samo, tyle ze do Inteligo
    >
    > Czyzby wkurzyli sie, ze te konta sa tylko "przezutowe" do bankow
    > internetowych ;)

    No ja normalnie wysylalem do mBanku a potem dalej - jak przestalo dzialac
    nie chcialo mi sie nawet szperac wiec via Fortis :) a teraz chcialem
    bezposrednio, ale...

  • 16. Data: 2002-04-04 10:06:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    wyslalem o 12:04 maila z prosba o poprawienie, zobaczymy czy i kiedy cos
    odpowiedza i kiedy zacznie im to wszystko dzialac...
    dziadostwo.
    Kurde... Chyba zaloze w ePKO - bo mam oddzial pod nosem a tu zlikwiduje, bo
    mnie wnerwiaja... Albo... hmmmm eIntegrum??? :) tez blisko...
    albo pocekam na KB24 :))) nie dzialaja, to kij im w oko

  • 17. Data: 2002-04-04 10:58:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
> [...]
    > mnie wnerwiaja... Albo... hmmmm eIntegrum??? :) tez blisko...
    > albo pocekam na KB24 :))) nie dzialaja, to kij im w oko

    ePKO dla sprawdzenia - mozesz, nic nie kosztuje jesli 3 przelewy na miesiac
    wykonasz,
    e-Inegrum przyjemniejsze - mam je nadal
    *** blad ***

  • 18. Data: 2002-04-04 12:21:54
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Panowie, panowie! Za malo kurwwwww****, kurwwwww****!

  • 19. Data: 2002-04-05 16:34:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 4 Apr 2002 11:59:03 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Co potwierdz moja teorie. Albo BZWBK downgrade'owal dane, albo KIR rozeslal
    >nieaktualne tabele powiazan ;)

    Czy przypadkiem w BZWBK nie jest tak, ze kazdy oddzial musi sam
    uaktualnic tabele powiazan ?
    Mozliwe wiec, ze w jednych oddzialach dziala a w innych nie (zlecenia
    internetowe chyba tez jakos przechodza tam przez system odzialu).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl