  • 21. Data: 2004-06-01 13:35:05
    Temat: Re: BZWBK promocja kart .... debetowych.
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Jun 2004 14:48:13 +0200, w <c9htv7$7et$1@atlantis.news.tpi.pl>, "kursor"
    <m...@U...wp.pl> napisał(-a):

    > czepiacie sie
    > gdzie tu bylo chwalenie sie?
    > prosta informacja i tyle...

    Jednak to nie była informacja z Jedynie Słusznego Banku, więc nasza ostatnia
    Pretorianka musi zareagować.

  • 22. Data: 2004-06-01 15:31:13
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > jesli cie cos trzyma to ten debet, bo bankomaty BZWBK sa darmowe rowniez
    dla
    > Nordea Banku, Nordea obsluguje waluty i ma dobry rachunek internetowy
    > Ja sie z WBK wynioslem ale ich KK i podglad internetowy na nia zachowalem
    :-)

    i jak mam kurna sprawdzić czy nie jesteś z Nordea ;))))
    a mają smsy jak w inteligo?

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2004-06-01 16:13:26
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    gasper wrote:
    > Użytkownik "blad"

    > i jak mam kurna sprawdzić czy nie jesteś z Nordea ;))))
    > a mają smsy jak w inteligo?

    jak to jak - po numerze IP :-)
    a SMS maja do d*** - jak forsa wplynęła na rachunek wczoraj to SMS przyszedl
    dzis o 14 a tymczasem juz dziś rano zlecenie przenioslo wiekszosc do Fortisa
    gdzie forsa była ok południa
    *** blad ***

  • 24. Data: 2004-06-01 21:18:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 1 Jun 2004 15:26:57 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Informacja - jakich pelno na pbb.
    >Tylko twoj komentarz...
    >
    >"(...)
    >Z tego wynika, że konto można mieć w tym banku za darmo."
    >
    >nie widzisz roznicy?

    a o zdzble i belce znasz? :)
    dokladnie tak samo wygladaja twoje posty z autorskimi tekstami bankow
    - vide chocby ten najnowszy o mbanku.
    tylko stali bywalcy wiedza, ze to nie kryptoreklama, tylko etatowy
    dostarczyciel newsow bankowych ustami rzecznikow prasowych bankow.
    ale mnie taka forma dostarczania newsow przez ciebie razi - byloby
    lepiej, gdybys na podstawie tych oficjalnych tekstow marketingowych
    sam sformulowal notatke.

    PG