  • Data: 2015-02-23 19:58:48
    Temat: Re: BZWBK problemy z systemem?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kecef" napisał w wiadomości grup
    >Czy BZWBK miało zaplanowane na dziś jakieś prace serwisowe?
    >Byłem zalogowany do ich systemu, ale o 19:15 nie dało się nic zrobić,
    >teraz nawet strona logowania nie działa.

    To bedzie to
    https://blog.bzwbk.pl/2015/02/przerwa-w-dzialaniu-se
    rwisu-bzwbk24-2
    "Szanowni Państwo,
    informujemy, że z powodów technicznych dostęp do usług BZWBK24 nie
    jest obecnie możliwy. Trwają prace nad usunięciem przyczyn
    niedostępności. Bardzo przepraszamy za utrudnienia"

    Planow sobie nie przypominam, a na stronie glownej ... link malym
    drukiem :-)

    J.