  • 11. Data: 2003-06-29 19:04:20
    Temat: Re: BZWBK - polskie znaki
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    8...@a...swic.dialup.inetia.pl,
    Szymon Kolorz <k...@i...pl>:
    > Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w
    > wiadomości news:3EFF14F8.8020709@poczta.fm...
    >>

    > A jak to jest "polskawo"?

    to np. Lodz zamiast Łódź, czyli polskie znaki zastepuja ich lacinskie
    odpowiedniki bez diakrytykow - o dokladnie tak, jak teraz pisze

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-06-29 19:11:08
    Od: "Szymon Kolorz" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 8...@a...swic.dialup.inetia.pl,

    > to np. Lodz zamiast Łódź, czyli polskie znaki zastepuja ich lacinskie
    > odpowiedniki bez diakrytykow - o dokladnie tak, jak teraz pisze

    To chyba jednak nie jest zasługa banku a sklepu - być może tak
    zarejestrowali
    punkt w systemie. U mnie jest ESSO Zory, Auchan Zory i inne.

    A jak już jesteśmy przy Auchanie - oni też mnie denerwują.
    Na wyciągu mam Auchan Alkohole.
    I po co to trąbić na cały świat? Czy żona musi o wszystkim wiedzieć?
    Jak żona kupuje kosmetyki albo ciuchy to pisze Auchan Hipermarket,
    bez szczegółów :/

    --
    Szymon

  • 13. Data: 2003-06-29 19:25:23
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Szymon Kolorz"

> [...]
    > I po co to trąbić na cały świat? Czy żona musi o wszystkim wiedzieć?
    > Jak żona kupuje kosmetyki albo ciuchy to pisze Auchan Hipermarket,

    I to jest przyczyna, dla której gotówka jest i będzie nieśmiertelna ;-)

    Bogdan B.

  • 14. Data: 2003-06-30 04:53:47
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Szymon Kolorz wrote:

    > To chyba jednak nie jest zasługa banku a sklepu - być może tak
    > zarejestrowali
    > punkt w systemie. U mnie jest ESSO Zory, Auchan Zory i inne.

    Ale to jest to samo Tesco tylko dwie różne karty i dwa różne wyciągi z
    nich:-)

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2003-07-07 08:21:33
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości
    > Ja ostatnio z płatności w POSie PeKaO na wyciągu karty mBanku miałem:
    > SKLEP SPO YWCZY

    A ja kiedys w handlobanku mialem "ORBIS SRUDMIESCIE" (moze powienienem
    napisac w chandlobanku) :-)

    Grzegorz