  • 1. Data: 2003-06-29 09:33:54
    Temat: POS - instalacja
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Witam.
    Przymierzam się do akceptacji kart płatniczych w punkcie. Proszę o opinię na
    temat operatorów działających na rynku.
    Pozdrawiam
    Bartek.

  • 2. Data: 2003-06-29 12:10:18
    Temat: Re: POS - instalacja
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Przymierzam się do akceptacji kart płatniczych w punkcie. Proszę o opinię
> [...]
    Broń Boże tylko nie bierz POSa z Pekao S.A. - klienci w oczekiwaniu na
    akceptację moga ci usnąć !!!!!!!!!!!!
    Polecam natomiast POSy z BZ WBK - ja mam takie 2 u siebie i chodzą
    expresowo. Klienci sa zadowoleni, bo nie muszą czekać, a akceptacja jest
    kwestią 5-10 sekund.
    pozdr
    david

  • 3. Data: 2003-06-29 12:21:36
    Od: "user" <...@...com>

    "david" <d...@p...fm> wrote in message

    > U?ytkownik "Bartek" <b...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > na
    > >

    > Bro? Bo?e tylko nie bierz POSa z Pekao S.A. - klienci w oczekiwaniu na
    > akceptacj? moga ci usn?ae !!!!!!!!!!!!

    chyba odwrotnie bo transakcje zazwyczaj ida bez autoryzacji

  • 4. Data: 2003-06-29 12:23:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 29 Jun 2003 14:10:18 +0200, david <d...@p...fm> napisał:

    > Polecam natomiast POSy z BZ WBK - ja mam takie 2 u siebie i chodz?
    > expresowo. Klienci sa zadowoleni, bo nie musz? czekaae, a akceptacja jest
    > kwesti? 5-10 sekund.

    Az tyle masz udawanych autoryzacji?
    ;-)

    M.

  • 5. Data: 2003-06-29 12:45:39
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > opinię

    > chyba odwrotnie bo transakcje zazwyczaj ida bez autoryzacji

    No nie wiem.... kiedy place plastikiem w supermarkecie gdzie maja POSa z
    Pekao to czekam na akceptacje ok.1-1,5 min., u siebie mam POSa z WBKu i
    akceptacja tej samej karty zajmuje max. 10sek.

  • 6. Data: 2003-06-29 13:27:10
    Od: "user" <...@...com>

    "david" <d...@p...fm> wrote in message

    > No nie wiem.... kiedy place plastikiem w supermarkecie gdzie maja POSa z
    > Pekao to czekam na akceptacje ok.1-1,5 min., u siebie mam POSa z WBKu i
    > akceptacja tej samej karty zajmuje max. 10sek.

    aha
    bo ja ostatnio mialem sytuacje, ze pos pekao odrazu mi dal kwitek do podpisu
    (karta tez byla pekao)
    a w polcardzie dzwonil po autoryzacje.
    wbk nie wiem