  • 11. Data: 2015-02-01 11:30:27
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Update: w piątek poszedłem po raz kolejny do oddziału (al KEN 49 w Wawie), żeby
    sprawdzić dlaczego konto walutowe wciąż nie jest zamknięte.

    Pojawił się nawet dyrektor oddziału, który zapewnił że konto zostanie do końca dnia
    zamknięte i on tego osobiście dopilnuje.

    I co? I gucio - konto wciąż otwarte.

    Chyba trzeba pisać do KNF...

  • 12. Data: 2015-02-03 07:43:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 30 Jan 2015 13:15:58 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Potwierdzam. Złozyłem 29.12 w oddziale dyspozycje zamkniecia rachunku
    >KGP i zastrzezenia kart oraz rezygnacji z kart. Poinformowano mnie ze
    >rachunek zamkna po uplywie 30 dni tj 27.01. Kart nie zastrzezono.
    >Dopiero na czacie udalo mi sie je zastrzec tydzien pozniej. Chyba o
    >tym pisalem.
    >
    >Rachunek natomiast wciaz nie zamkniety. Wczoraj zadzwonilem na
    >infolinie gdzie probowali mnie znow wyslac do oddzialu zlozyc
    >dyspozycje i nie chcieli zrozumiec ze ja dyspozycje juz zlozylem
    >miesiac wczesniej. Zlozylem wiec reklamacje.
    Rachunek wczoraj jeszcze był, dziś już go nie ma. Dziś też dostałem w
    poczcie wewn. "Wyciąg z rachunku". Po kliknięciu w "eWyciąg" który
    powinien pobrać PDF pojawia się błąd :) Wielki wykrzyknik na środku
    ekranu. Pewnie nie przewidzieli pobierania eWyciągu do zamkniętego
    rachunku. To po co mi go przysłali?

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 13. Data: 2015-02-05 13:21:55
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 30 stycznia 2015 17:13:44 UTC+1 użytkownik tom napisał:
    > Mnie nie potrafili zamknac w terminie limitu w koncie (debet), mineło 30
    > dni o zlozenia wypowiedzenia, w oddziale udawali ze wszystko zamkniete,
    > na koncie ciagle limit wisial. Dopiero pomogla skarga do rzecznika
    > klienta bzwbk ze skanem przyjetego wypowiedzenia, limit raz dwa zostal
    > zamkniety.
    > http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-klie
    nta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-zac
    hodniego-wbk.html

    > Mialem w zanadrzu ostatni orez
    > https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsument
    a/pomoc/skarga_na_bank.jsp
    > ale ostatecznie obylo sie bez niego.
    >
    > Polecam skorzystac na poczatek z pomocy rzecznika klienta.

    Dzięki, napisałem do obydwu. Nie będzie Hiszpan pluł mi w twarz ;)

  • 14. Data: 2015-03-06 09:01:09
    Od: " 666" <...@...6>

    Jak ominąć opłatę miesięczną 7 zł za kartę do rachunku?

  • 15. Data: 2015-03-06 10:52:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości
    >Jak ominąć opłatę miesięczną 7 zł za kartę do rachunku?

    a) zlikwidowac konto i zalozyc w innym banku.

    b) zlikwidowac karte

    c) sa karty, gdzie jest zwolnienie za 500zl czy 5 transakcji ..

    J.

  • 16. Data: 2015-03-09 17:59:51

    Visa Solo?
    Czy ma jakieś "haczyki"?