eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty › Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
  • X-Received: by 10.140.39.39 with SMTP id u36mr44566qgu.17.1423138915328; Thu, 05 Feb
    2015 04:21:55 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.39.39 with SMTP id u36mr44566qgu.17.1423138915328; Thu, 05 Feb
    2015 04:21:55 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluew
    orldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!hl2no10042851igb.0!news-out.google.com!o5ni12950qab.1!nntp
    .google.com!v8no6752415qal.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
    .com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 5 Feb 2015 04:21:55 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <magajm$fof$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=213.135.59.7;
    posting-account=3AqyYQoAAAApZJfd9vaug151cdbunLT_
    NNTP-Posting-Host: 213.135.59.7
    References: <b...@g...com>
    <f...@4...com>
    <magajm$fof$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na
    opłaty
    From: "az.anonim" <m...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 05 Feb 2015 12:21:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2159
    X-Received-Body-CRC: 3309235162
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610326
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 30 stycznia 2015 17:13:44 UTC+1 użytkownik tom napisał:
    > Mnie nie potrafili zamknac w terminie limitu w koncie (debet), mineło 30
    > dni o zlozenia wypowiedzenia, w oddziale udawali ze wszystko zamkniete,
    > na koncie ciagle limit wisial. Dopiero pomogla skarga do rzecznika
    > klienta bzwbk ze skanem przyjetego wypowiedzenia, limit raz dwa zostal
    > zamkniety.
    > http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-klie
    nta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-zac
    hodniego-wbk.html
    >
    > Mialem w zanadrzu ostatni orez
    > https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsument
    a/pomoc/skarga_na_bank.jsp
    > ale ostatecznie obylo sie bez niego.
    >
    > Polecam skorzystac na poczatek z pomocy rzecznika klienta.

    Dzięki, napisałem do obydwu. Nie będzie Hiszpan pluł mi w twarz ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1