  • 1. Data: 2003-04-17 09:47:34
    Temat: BZWBK na wesoło
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Za darmo:
    http://fun.from.hell.pl/2003-04-09/banki-rozmieniaja
    -pieniadze.jpg

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-04-17 17:25:14
    Temat: Re: BZWBK na wesoło
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz"

    > http://fun.from.hell.pl/2003-04-09/banki-rozmieniaja
    -pieniadze.jpg

    i jeszcze dwa razy BZWBK:
    http://karty.zwiruk.pl/img/audiotele_by_bzwbk.jpg
    http://karty.zwiruk.pl/img/pin_bzwbk.jpg

    mimo takich "kfiatków" i tak ich strasznie lubię :)

    --
    Karol Żwiruk
    http://karty.zwiruk.pl

  • 3. Data: 2003-04-19 09:25:08
    Temat: Odp: BZWBK na wesoło
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Solarz <p...@...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7lt84$lst$...@p...wcss.wroc.pl...
    > Za darmo:
    > http://fun.from.hell.pl/2003-04-09/banki-rozmieniaja
    -pieniadze.jpg

    > Piotrek

    ładnych kilka lat temu był przypadek :
    "facet wchodzi do BZ podaje kobicie 2 zł i prosi o rozmienienie
    po 1 zł ta zabrała dwójkę i koniec "

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 4. Data: 2003-04-19 19:55:59
    Temat: Re: Odp: BZWBK na wesoło
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > ładnych kilka lat temu był przypadek :
    > "facet wchodzi do BZ podaje kobicie 2 zł i prosi o rozmienienie
    > po 1 zł ta zabrała dwójkę i koniec "

    O tempora, o mores!
    Wg. szefa Dilberta, gdyby obciąć wszystkie koszty można by mieć czysty
    zysk bez jakiejkolwiek sprzedaży.
    Bankom marzy się najwyraźniej sytuacja, w której obracają pieniądzem
    wirtualnym bez udziału gotówki, klienta i pracowników - generując czysty
    zysk.

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2003-04-22 07:54:11
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Urko" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ładnych kilka lat temu był przypadek :
    > "facet wchodzi do BZ podaje kobicie 2 zł i prosi o rozmienienie
    > po 1 zł ta zabrała dwójkę i koniec "

    Jak już tak psioczymy to napiszę coś miłego. Ale wtedy był to jeszcze BZ i o
    WBK nawet nie myślano. Udało mi się rozmienić 3 zł na grosze bez prowizji.
    Grosze były potrzebne bo kolega się żenił :-)

    Piotrek