  • Data: 2013-09-30 16:40:00
    Temat: Re: BZWBK informuje mnie na pismie...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Sep 2013 21:44:55 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Czekam, czekam... będą kolejne listy? :D

    Jest kolejny :)

    "Uprzejmie informuję, że pismo z dnia 11.09.2013 r., w którym
    poinformowałem o zmianie lokalizacji 1 Oddziału Banku Zachodniego WBK
    mieszczącego się przy ul. Wolności 1 w Krapkowicach, nie powinno
    zostać do Państwa skierowane.

    Przeniesienie siedziby 1 Oddziału Banku Zachodniego w Krapkowicach nie
    dotyczy Państwa bezpośrednio, w związku z tym bardzo przepraszam za
    wysłaną informację i proszę o potraktowanie pisma jako niebyłe."

    Zwracam uwagę że w drugim akapicie jest w nazwie BZ - bez WBK.
    Pewnie przyjdzie trzecie pismo wyjaśniające pomyłkę w nazwie.

    WAM