  • 21. Data: 2007-04-25 06:21:18
    Temat: Re: BZWBK a kasowa płatność
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    MK napisał(a):

    > W TV pokazywali kasjerke, ktora sama doplacila do kasy za klienta gdy mu
    > zabraklo kilku groszy. Jak sie okazalo pozniej klient byl podstawiony, a
    > kasjerka stracila prace. W bankach bardzo czesto robi sie badania Mystery
    > Shopper... nigdy nie wiesz kiedy trafisz na podstawionego klienta...

    No kiedys to nawet 100-150 zl za jedna wizyte placili
    Ale to niewdzieczna robota zrobic z siebie glupka :)

    Poniewaz tajemnica juz mnie nie dotyczy to powiem tylko ze najlepsza
    akcje jaka mialem to "15% stracone na funduszach" "klient nie rozumiem
    dzialania FI i jest zdenerwowany strata" a sprzedawanych w banku.
    A miala byc "swietna lokata" jak zapewnianli. W sumie raz czy dwa to
    dobra zabawa a potem to niestety ... trzeba dobrze grac.

  • 22. Data: 2007-04-25 08:22:03
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ależ rozpisuje. Jak tu już wspomniano zależy to głównie od systemu
    > komputerowego
    > do obsługi używanego przez bank. W takim np. Def3000 rozpisuje się każdą
    > sztukę
    > otrzymywanych pieniędzy, nieważne czy bilon czy papierowe. A używają go
    > m.in.:
    > - Bank Zachodni WBK SA

    > Pzdr. Parl Dro

    zapytalem o to dyrektora oddzialu bzwbk i.......kasjer moze wpisac nominaly
    przyjmowanych monet/banknotow
    jezeli ulatwi mu to liczenie, ale NIE MA takiego obowiazku

    pozdr.
    RobertS

  • 23. Data: 2007-04-25 17:49:03
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > zapytalem o to dyrektora oddzialu bzwbk i.......kasjer moze wpisac nominaly
    > przyjmowanych monet/banknotow
    > jezeli ulatwi mu to liczenie, ale NIE MA takiego obowiazku

    Hmm... A to ciekawe :) Bo pytałem znajomego, który pracuje w BZWBK i stwierdził
    jasno, że przy każdej transakcji spisuje nominały w systemie. Dała mi Twoja
    odpowiedź do myślenia i z tego co udało mi się dziś dowiedzieć odnośnie programu
    Def3000 to systemowo da się ominąć wpisywanie nominałów w momencie realizacji
    transakcji, ale z doświadczenia wiem, że później jest więcej pracy na koniec
    dnia/zmiany dla pracowników przy rozliczaniu kasy ;)

    Pzdr. Parl Dro

  • 24. Data: 2007-04-25 17:57:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > transakcji, ale z doświadczenia wiem, że później jest więcej pracy na koniec
    > dnia/zmiany dla pracowników przy rozliczaniu kasy ;)

    kumpel jest dyrektorem oddzialu tego banku i odpisal mi jak wyzej,
    kasjer moze, ale nie musi wprowadzac nominalow do systemu...

    byc moze jest tak, ze na koniec dnia latwiej mu uzgodnic kase, ale w tym
    przypadku musialby rowniez wprowadzac do systemu nominaly jakie wydaje

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 25. Data: 2007-04-25 18:17:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 25 Apr 2007 19:49:03 +0200,
    osoba podpisana: Parl Dro <p...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > Def3000 to systemowo da się ominąć wpisywanie nominałów w momencie realizacji
    > transakcji, ale z doświadczenia wiem, że później jest więcej pracy na koniec
    > dnia/zmiany dla pracowników przy rozliczaniu kasy ;)

    Ale w BZWBK chyba nie ma Defa ?
    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 26. Data: 2007-04-25 18:35:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale w BZWBK chyba nie ma Defa ?
    > KJ

    w bzwbk jest ICBS

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 27. Data: 2007-04-25 18:46:15
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Ale w BZWBK chyba nie ma Defa ?

    Hmm.. Z mojej wizyty w ich placówce (było to w sumie już jakiś czas temu) jakoś
    tak mi się utrwaliło, że to był Def. Widocznie wzrok już nie ten ;)

    Pzdr. Parl Dro

  • 28. Data: 2007-04-25 19:27:02
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Ja do dzis pamietam faceta, ktory za podatek od nieruchomosci placi w kasie
    urzedu 1groszowkami co roku na zlosc, ze podwyzszaja :)

  • 29. Data: 2007-04-25 19:30:48
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Parl Dro napisał(a):

    > Ależ rozpisuje. Jak tu już wspomniano zależy to głównie od systemu komputerowego
    > do obsługi używanego przez bank. W takim np. Def3000 rozpisuje się każdą sztukę
    > otrzymywanych pieniędzy, nieważne czy bilon czy papierowe. A używają go m.in.:
> [...]
    w BPH jest PROFILE!

  • 30. Data: 2007-04-25 19:31:16
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > przyjmowanych monet/banknotow
    > jezeli ulatwi mu to liczenie, ale NIE MA takiego obowiazku

    bo w bz wbk fakjtycznie nie wpiosuje nominalow