  • 11. Data: 2002-01-08 21:10:46
    Temat: Re: BZWBK: ,,Wesoła'' opowiastka
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Jan 2002 10:38:46 +0100, "Karol" <a...@b...com> wrote:

    >Za odbior w oddziale zaplacisz drozej.

    Nie chodzi o opłatę, ale o sensowność wyciągu co dwa dni.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-01-08 22:30:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Jan 2002 00:18:42 +0100, ". : : Krzysztof : : ."
    <k...@w...pl> wrote:

    >az tyle - widac malo tam masz :)

    Mało. To wogóle pierwsze odsetki od roku :-) Widać bank z radości
    przysłał ten wyciąg.

    >a co na to tabela oplat i prowizji ?

    Nie wiem... Nie chodzi mi o opłatę, ale o sensowność wyciągu co dwa
    dni.

    >no moze tak inteligo ? dostaniesz 50zl jak sie psotarasz i bedzie:

    Nie dostanę, ale faktycznie staram się o konto w Inteligo. Niestety
    inteligo mnie nie lubi. Od 17 grudnia się nie odzywają. Ale może to z
    powodu świąt. Dam im jeszcze kilka dni, a potem będę interweniował.

  • 13. Data: 2002-01-08 22:33:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Jan 2002 08:47:51 +0100, "Robert" <m...@k...wp.pl>
    wrote:

    >Ty się ciesz, że w ogóle zamówiłeś ten wyciąg.

    Nie rozumiem! Zamówiłem? Nic nie zamawiałem... Samo przylazło...

    >Mi z nastatniem każdego nowego roku zawsze zaczynają generować wyciągi z
    >każdej operacji,

    Oooooo... Właśnie to.... Zaraz pewnie coś takiego wymyślą...
    Zastanawiam się nad ucieczką z WBK... Zatrzymuje mnie jeszcze to, że
    planuję POSa i zastanawiałem się, czy przypadkiem układ ,,Konto WBK +
    POS WBK'' nie będzie najlepsiejszy... Ale nie wiem, jeszcze tego nie
    rozeznawałem. Może ktoś mnie tutaj oświeci, jak to z tymi posami jest?

    >każdy oczywiście za opłatą. W tym roku jeszcze nie było,
    >ale wysyłka trwa ok. 10 dni.

    :-)

  • 14. Data: 2002-01-09 09:19:15
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    (news:6vnm3u4v70adtjdcb5qeo6s3hndfke3u4h@4ax.com):

    > A jak za chwilę uznają, że mi będą wysyłać wyciąg codziennie? Nie!

    Śmiej, się śmiej ;) ale dokładnie coś takiego spotkało mnie od WBK przez 3
    lata z rzędu zawsze od 1 stycznia nowego roku. Coś im się resetuje i
    zarzucają mnie wyciągami, oczywiście każdy płatny, a jakże!

  • 15. Data: 2002-01-09 09:41:37
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b...@4...com..
    .

    > Mało. To wogóle pierwsze odsetki od roku :-) Widać bank z radości
    > przysłał ten wyciąg.

    > Nie wiem... Nie chodzi mi o opłatę, ale o sensowność wyciągu co dwa
    > dni.

    Co ja Ci na to poradze. Zmien sobie na jakas inna opcje. Np. raz w miesiacu.

    Karol

  • 16. Data: 2002-01-09 19:10:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 10:41:37 +0100, "Karol" <a...@b...com> wrote:

    >Co ja Ci na to poradze. Zmien sobie na jakas inna opcje. Np. raz w miesiacu.

    MAM RAZ W MIESIĄCU! Myślisz, że mam wyciąg ustawiony ,,co dwa dni''?
    Sami wysłali ponadprogramowy i dlatego to podrzuciłem tutaj jako
    ciekawostkę.

  • 17. Data: 2002-01-10 05:16:52
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    (news:cb5p3u056tt3bjdgql203rqonc9oss92s7@4ax.com):
    > MAM RAZ W MIESIĄCU! Myślisz, że mam wyciąg ustawiony ,,co dwa dni''?
    > Sami wysłali ponadprogramowy i dlatego to podrzuciłem tutaj jako
    > ciekawostkę.

    Welcome to the club :))

  • 18. Data: 2002-01-10 14:23:36
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c...@4...com..
    .

    > MAM RAZ W MIESIĄCU! Myślisz, że mam wyciąg ustawiony ,,co dwa dni''?

    A to wszytsko zmienia.
    Chyba musialem cos przeoczyc w Twoich postach.

    Karol